• Mensen, ik ben vandaag begonnen aan het schrijven van mijn boek!

    eindelijk, want meestal laat ik zo'n werk heel lang liggen.

    en om dit topic enig nut te geven:
    Denken jullie eraan om een boek te schrijven?

    x

    edit: en ik heb voor de eerste keer in mijn boekenschrijversbestaan een writersblock =|

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 21:26 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    ik vind het leuk om verhalen te schrijven, gewoon voor mn plezier, niet om ooit een boek van te laten maken.


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Jaah, toen ik in groep zeven zat, was ik een boek gaan schrijven (ik schrijf al verhalen vanaf mijn 7e, maar ik wilde een boek beginnen :x)
    De redders van Libran heette het x3
    Het was eigenlijk een heel verzonnen wereldje van mij, en dat had ik dan geschreven, noujaa, je snapt het al, 7 jaar, ik schreef als de pest xD
    Nooit ook opgestuurd naar een drukker, maar ik wil wel nog eens een boek maken, dat zeker.

    Mijn antwoord is dus jaah ^^

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    Ik ben bezig, maar echt ver zit ik nog niet (krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik wil het wel hoor maar alleen ik maak mijn verhalen nooit af wand ik dan heb ik geen inspiratie meer voor een verhaal en ik heb ook altijd spellings fouten maar ik kan ook niet zo goed voorwoorden ik schrijf zoals ik ze denk enzow.. :) Maar ik ga het ooit toch een proberen.. xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik wil het wel heel graag als ik ouder ben. :') Maar nu nog niet, nu gewoon wat stories voor Q schrijven en veel oefenen. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ja. Ooit. Of boeken vertalen, dat lijkt me ook vet :')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ben al bezig met mijn eigen boek. :D

    Ik zou wel willen, maar ik heb vaak dat ik geen inspiratie meer heb na 15 hoofdstukken dus dan zou ik dat eerst helemaal willen uitwerken.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik ga geen boek schrijven, ik schrijf alleen fanfic's for fun, maar ik ben echt niet goed genoeg voor een boek. En boeken zijn heeeeeel lang, de meeste. ^^

    Veel succes met je boek!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    IK wil later schrijfster worden! Ik ben al ongeveer 3 maanden bezig me en boek en het schiet echt heel erg op!


    Bowties are cool