• Mensen, ik ben vandaag begonnen aan het schrijven van mijn boek!

    eindelijk, want meestal laat ik zo'n werk heel lang liggen.

    en om dit topic enig nut te geven:
    Denken jullie eraan om een boek te schrijven?

    x

    edit: en ik heb voor de eerste keer in mijn boekenschrijversbestaan een writersblock =|

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 21:26 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik denk het wel, heb verschillende ideeën, alleen de vraag nog of ze goed genoeg zijn en uitgegeven worden

    Jep. Alleen nu nog niet. Ik ben pas 16 en ik ken mezelf. Ik wil wel direct een goed boek schrijven en ik denk dat dat beter kan als ik wat meer 'van de wereld' weet en dus een betere basis heb. Ik kijk over een jaartje of 10, na mijn studie, wel weer.


    I am an idiot, I move.

    Hel schreef:
    Ik denk het wel, heb verschillende ideeën, alleen de vraag nog of ze goed genoeg zijn en uitgegeven worden


    Het is leuk hoor, ik had ook eerst verschillende iddeën.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Shade schreef:
    Jep. Alleen nu nog niet. Ik ben pas 16 en ik ken mezelf. Ik wil wel direct een goed boek schrijven en ik denk dat dat beter kan als ik wat meer 'van de wereld' weet en dus een betere basis heb. Ik kijk over een jaartje of 10, na mijn studie, wel weer.

    ik ben 14 :$

    Maar ik heb wel extreem veel levenservaring voor mijn leeftijd.

    Het is wel een goed idee om te wachten, maar ik weet dat als ik het nu niet doe, er niets van in huis komt.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik ga waarschijnlijk een boek schrijven tijdens
    onze cruise vakantie..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben al bijna twee jaar bezig met een boek xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jua :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Twee van mijn SA's staan in een boek vol kortverhalen en een tijd geleden had ik de kans om een heel eigen boek uit te geven. Heb het contract alleen nooit getekend omdat het slecht in elkaar zat. Heb dat contract hier nog steeds op mijn bureau liggen. (:

    I dunno. Maybe, when the time is ready. Als ik een boek uit ga geven dan moet het echt heel goed in elkaar zitten, van een schrijfniveau zoals ik dat nog nooit eerder heb gedaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja ik ga later een boek schrijven beter gezegd ik ben er al mee bezig.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Alsof ik goed genoeg ben :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wil er mijn beroep van maken, zonder zwansen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 12:48 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Ik wil er mijn beroep van maken, zonder zwansen.


    ik ook, maar boeken schrijven
    pas als ik ouder ben denk ik..
    dan moet ik nog wel wat leren ;$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Volgens mij zit het grote deel van de volgende generatie schrijvers hier op Q xD

    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ooit wel ja, maar nu nog niet. De tijd is er niet rijp voor, maar ik weet zeker dat de juiste tijd en het juiste verhaal nog zullen komen. En dan zal ik zeker proberen of die uitgegeven kan worden (:


    Not now, I'm thinking panda thoughts