• Mensen, ik ben vandaag begonnen aan het schrijven van mijn boek!

    eindelijk, want meestal laat ik zo'n werk heel lang liggen.

    en om dit topic enig nut te geven:
    Denken jullie eraan om een boek te schrijven?

    x

    edit: en ik heb voor de eerste keer in mijn boekenschrijversbestaan een writersblock =|

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 21:26 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik ben bezig heb al 6 hoofdstukken af waarvan 3 uitgetypt. aan het vierde ben ik op dit moment bezig. oké niet echt dit moment want nu reageer ik op deze topic maar ik doe zo meteen verder. xD

    ben trouwens 15, 14 toen ik begon 10 maanden geleden

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 13:56 ]


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    ja ooit wel, als ik beter ben geworden en meer ervaring heb


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Daar heb ik de zelfdiscipline niet voor (: of de schrijverskunsten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    kben bezig met een boek schrijven, en al ver ook!


    love will find a way, even when it seems impossible

    Hihi, ja ik heb een paar ideetjes, eentje waar ik half mee bezig ben, maar ik verwijder het eerste hoofdstuk steeds weer omdat ik anders wil beginnen / het toch niet goed genoeg vind
    Schiet niet echt op dus :P


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb ook al wat hfst herschreven of aangevuld, omdat ik ze niet goed vond of omdat er een fout in zat. (Zwemmen in een riviertje enkele dagen voor KerstmisxD)


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Tja, ik denk dat het voor veel mensen een droom is om ooit eens een boek kan schrijven. Ben benieuwd wat er allemaal van terecht komt... Het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt. De meerderheid van de mensen op Quizlet schrijft ronduit slecht; ik zie maar amper een goede opbouw of een verhaallijn die niet op die van de eerste de beste huisvrouwensoap lijkt... Er komt meer bij het schrijven kijken dan enkel het neerkladden van een verhaal!
    Ik weet niet hoe het met jullie allemaal zit (heb niet in jullie profielen gespiekt), misschien horen jullie wel tot de 'quizlet-elite', maar wilde jullie toch even wat realiteitszin meegeven...
    In ieder geval heel veel succes en plezier met de boeken! :)

    Misschien ooit, als ik ouder ben. Nu heb ik daar nog geen behoefte aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shade schreef:
    Jep. Alleen nu nog niet. Ik ben pas 16 en ik ken mezelf. Ik wil wel direct een goed boek schrijven en ik denk dat dat beter kan als ik wat meer 'van de wereld' weet en dus een betere basis heb. Ik kijk over een jaartje of 10, na mijn studie, wel weer.


    Some people make the world special just by being in it

    Misschien als ik ouder ben, maar nu nog niet. Ik ben 15, heb (vind ik) niet genoeg levenservaring en nog alle tijd van de wereld.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mocht er ooit iemand van jullie een boek uitgeven laat het me weten! Dan wil ik die zeker lezen.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik heb twee jaar gewerkt aan een boek van mij. Dat was van mijn dertiende tot mijn vijftiende. Het was - naar mening van anderen - best wel goed voor mijn leeftijd. Mijn nonkel, die zelf schrijver is, heeft het meegenomen naar zijn uitgeverij en die uitgeverij heeft het gelezen. Ze hebben een aantal aandachtspunten gegeven en wanneer ik het herschreven heb, kan ik het nog eens proberen. Maar het lukt me niet om het te herschrijven, ik vind er de tijd gewoon niet voor.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 15:28 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik heb twee jaar gewerkt aan een boek van mij. Dat was van mijn dertiende tot mijn vijftiende. Het was - naar mening van anderen - best wel goed voor mijn leeftijd. Mijn nonkel, die zelf schrijver is, heeft het meegenomen naar zijn uitgeverij en die uitgeverij heeft het gelezen. Ze hebben een aantal aandachtspunten gegeven en wanneer ik het herschreven heb, kan ik het nog eens proberen. Maar het lukt me niet om het te herschrijven, ik vind er de tijd gewoon niet voor.


    Met die tijd heb ik ook problemen. Ik ben nu bijna een jaar bezig en toch ben ik nog maar aan een blz of 30.

    Hoe heet die nonkel? ga ik eens een paar boeken van hem lenen uit de bib ofzo xD


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    ik schrijf vaak hele korte verhaaltjes so i don't know, ik zal het wel echt heel erg leuk vinden ^^
    nou ja ik zie wel wat er van komt

    Het zou me leuk lijken, maar niet als beroep. Als het me alleen al lukt een boek uit te geven, verdien ik er waarschijnlijk nooit genoeg mee om van te leven. (krul)
    Ik weet in ieder geval wel zeker dat ik het ooit nog eens zou proberen, whatever happens. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.