• Mensen, ik ben vandaag begonnen aan het schrijven van mijn boek!

    eindelijk, want meestal laat ik zo'n werk heel lang liggen.

    en om dit topic enig nut te geven:
    Denken jullie eraan om een boek te schrijven?

    x

    edit: en ik heb voor de eerste keer in mijn boekenschrijversbestaan een writersblock =|

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 21:26 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Dat ga ik doen als ik ouder ben. Eerst maar eens veel ervaring opdoen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wil graag schrijfster worden, maar toch denk ik niet dat ik er nu klaar voor ben. Ik wil eerst meer kennis opdoen om het een goed doordacht verhaal ervan te maken.
    Verder schrijf ik nu dingen wat ik kan, om te oefenen en natuurlijk omdat ik het leuk vind.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk het niet. Mijn ideeen zijn er wel, maar mijn schrijfstijl zelf trekt op niks. Ik schrijf graag verhalen, maar ze zijn qua spelling, zinsbouw, blabla ondermaats.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik ben al met een boek ofzo bezig, maar I dunno. Ik weet nou niet of ik het een boek moet noemen, ik noem het eerder een verhaal. (:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 19:32 ]


    wth.

    Ja, maar pas later.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    een paar jaar geleden dacht ik er wel over maar dat is nooit dat geworden xd toen heb ik een hele lange 'schrijvers-pauze' gehad van een paar jaar maar nu heb ik wel weer verschillende ideeën. verschillende situaties heb ik al uitbedacht en hoe ze elkaar opvolgen maar ik vind het erg moeilijk om een begin te maken..


    She said: I gotta find out for myself

    Zaitsev schreef:
    I dunno. Maybe, when the time is ready. Als ik een boek uit ga geven dan moet het echt heel goed in elkaar zitten, van een schrijfniveau zoals ik dat nog nooit eerder heb gedaan.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik wil dat ooit ook wel eens doen ja, als ik oud genoeg ben en tijd teveel heb :'D M'n ma is nu bezig met een boek te schrijven o.O


    Beeeeeeeesje :-)

    xjustxmyself schreef:
    Ik denk het niet. Mijn ideeen zijn er wel, maar mijn schrijfstijl zelf trekt op niks. Ik schrijf graag verhalen, maar ze zijn qua spelling, zinsbouw, blabla ondermaats.

    Sinds wanneer baseert gij uw eigen mening op de Slip? ö Dude, dat is zever! Slipzever!


    Beeeeeeeesje :-)

    ik heb een speciaal schriftje voor mijn boek :3
    eerst in het klad, dan in het schriftje, dan uittypen op de computer


    ~Lucky Cat~

    Ik kijk wel uit, dat gaat toch niet goed :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik kijk wel uit, dat gaat toch niet goed :'D


    Als iedereen zo zou denken dan waren al onze bibliotheken leeg xD


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Een paar mensen van een andere site zeggen de hele tijd dat ik een boek met korte verhalen uit moet brengen, dus dat ga ik misschien doen.. Not sure though...


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik dacht erover na om een boek te schrijven.
    Ik ga der ook even mee wachten.
    Ik zie wel wat ik doe.
    Eerst verhalen verzinnen en op Quizlet zetten :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    hell yeah! <3
    maar zoals (bijna) iedereen,
    ik ben nog een doetje (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.