• Word geschreven met Italy aka. Ivy.
    Samantha heeft altijd al iets met voetbal willen doen in haar leven, en haar doel is het WK. Je hebt natuurlijk WK's voor vrouwen maar beroemd zou je er niet door worden. Ze heeft maar een doel, een droom. Mee doen met een mannelijk WK elftal, maar hoe doe je dat als meisje?

    Rollen:
    Beste vriendinnen: Denmark, Springbreak
    Vriendinnen: Vancha, GossipSas
    Vrouw van Robin van Persie: Captivity.
    Vriendin van Ibrahim Afellay: Reckless.
    Crush van Suarez: Guitarsolo
    Vriendinnetje Fernando Torres: Riddikulus
    Vriendinnetje Elia: Argentinia
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Serpent
    Toekomstige Vriendin Klaas-Jan Huntelaar: Arrogant.

    + je mag vriendinnetje/vrouw zijn van een voetballer naar eigen keuze.
    Behalve Cristiano Ronaldo want die is van mij haha.

    Wat je moet invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto + beschrijving:
    Karakter:
    Angst:
    Extra:
    Van welk land moet ze zijn?

    Alles invullen anders geen rol. Alleen extra is niet verplicht.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 7:49 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Denmark schreef:
    -Slap-

    Portugal: With the ideaaaa D:
    (krul)(nerd)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 15:23 ]


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)
    Portugal: With the ideaaaa D:
    (krul)(nerd)


    -.-' I'm taking people to serious

    -die-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    -.-' I'm taking people to serious

    -die-

    Haha (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Haha (nerd)


    Ik typ mijn fantastische idee (kucherdekuch) wel ff uit en ik stuur hem wel ff via pb ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    Ik typ mijn fantastische idee (kucherdekuch) wel ff uit en ik stuur hem wel ff via pb ^^

    Haha is goed (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eh hij is verstuurd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Eh hij is verstuurd.

    Zou ik hem misschien ook mogen lezen? Ik ben echt nieuwsgierig (A)


    Vainglorious

    Arrogant schreef:
    (...)
    Zou ik hem misschien ook mogen lezen? Ik ben echt nieuwsgierig (A)



    het idee?

    Die ga ik nu plaatsen ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Het idee?
    Die ga ik nu plaatsen ^^

    Ja, het idee ja. En die ga je nu plaatsen? Mooi zo. Ik benieuwd.


    Vainglorious

    Rol: vriendin van Roman Pavlyuchenko (Russische sterspeler die er twee jaar geleden (mede) voor zorgden dat wij de halve finale niet haaldenxD)
    Naam: Sascha Bystrov
    Leeftijd: 26
    Foto + beschrijving: Klik hier en hier
    Sascha heeft lang bruin golvend haar en grijze ogen. Op het eerste gezicht kan ze er verlegen uitzien. Ze is 1 meter 71 lang en ze weegt 57 kilo.
    Karakter: Sascha is zorgzaam en stil als ze mensen niet goed kent. Dan is ze voorzichtig. Maar als iemand haar vertrouwen eenmaal heeft gewonnen, komt die niet meer van haar af. Soms is ze heel stil en rustig en op andere momenten maakt ze iedereen in haar omgeving gek maar haar drukte. Ondanks dat is ze een betrouwbaar persoon als een vriend haar nodig heeft. Als ze naar een feest of iets dergelijks moet, kan ze veel tijd aan haar uiterlijk besteden, maar in het dagelijks leven ‘trekt ze meestal maar iets uit de kast’, waardoor ze er soms nogal jongensachtig uitziet. Ze kan moeilijk afscheid nemen en trekt zich dingen snel aan.
    Angst: Gekidnapt worden (door de Russische maffiaxD), een geliefde verliezen
    Extra: Sascha groeide op in Rastov, maar ging naar Krasnodar (beide in het Noordwesten van RuslandxD) om te studeren, waar ze Roman Pavlyuchenko ontmoette. Toen hij in 2008 naar Engeland ging om daar voor Tottenham Hotspur te spelen, ging ze met hem mee en liet daarvoor alles achter. Nog steeds heeft ze vaak heimwee naar haar familie, die ze nauwelijks ziet, waardoor ze soms midden in de nacht wakker wordt om zichzelf daarna in slaap te huilen.
    Van welk land moet ze zijn?
    Rusland


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Rol: vriendin van Roman Pavlyuchenko (Russische sterspeler die er twee jaar geleden (mede) voor zorgden dat wij de halve finale niet haaldenxD)
    Naam: Sascha Bystrov
    Leeftijd: 26
    Foto + beschrijving: Klik hier en hier
    Sascha heeft lang bruin golvend haar en grijze ogen. Op het eerste gezicht kan ze er verlegen uitzien. Ze is 1 meter 71 lang en ze weegt 57 kilo.
    Karakter: Sascha is zorgzaam en stil als ze mensen niet goed kent. Dan is ze voorzichtig. Maar als iemand haar vertrouwen eenmaal heeft gewonnen, komt die niet meer van haar af. Soms is ze heel stil en rustig en op andere momenten maakt ze iedereen in haar omgeving gek maar haar drukte. Ondanks dat is ze een betrouwbaar persoon als een vriend haar nodig heeft. Als ze naar een feest of iets dergelijks moet, kan ze veel tijd aan haar uiterlijk besteden, maar in het dagelijks leven ‘trekt ze meestal maar iets uit de kast’, waardoor ze er soms nogal jongensachtig uitziet. Ze kan moeilijk afscheid nemen en trekt zich dingen snel aan.
    Angst: Gekidnapt worden (door de Russische maffiaxD), een geliefde verliezen
    Extra: Sascha groeide op in Rastov, maar ging naar Krasnodar (beide in het Noordwesten van RuslandxD) om te studeren, waar ze Roman Pavlyuchenko ontmoette. Toen hij in 2008 naar Engeland ging om daar voor Tottenham Hotspur te spelen, ging ze met hem mee en liet daarvoor alles achter. Nog steeds heeft ze vaak heimwee naar haar familie, die ze nauwelijks ziet, waardoor ze soms midden in de nacht wakker wordt om zichzelf daarna in slaap te huilen.
    Van welk land moet ze zijn?
    Rusland

    Maar de russen doen niet mee aan het WK (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nu opeens wel xD van spontaniteit


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Nu opeens wel xD van spontaniteit

    Oh oke (krul) Maar dat moet Ivy dan ook goed vinden.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 16:24 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Oh oke (krul) Maar dat moet Ivy dan ook goed vinden.


    I don't know.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Jawel, ze doen gewoon even mee omdat ze moeten invallen voor een of ander land waarvan de totale populatie plotseling is uitgestorven door een genetisch overdraagbare ziekte. OfzoxD


    Felix