• inleiding:
    De avonturier Kajh leeft van dag tot dag zonder zich echt druk om de wereld te maken. Hij leeft van het geld dat hij verdient met het eten van twee walletjes in de oorlog tussen de landen Osia en Crat. Hij belandt echter in een lastig parket als hij de opdracht aanneemt om de prinses van Osia te ontvoeren.

    http://www.quizlet.nl/stories/29528/the-adventurer/

    Dit is een fantasy verhaal dat ik lang in mijn hoofd heb gehad en graag met jullie wil delen. Het is mijn eerste verhaal op Quizlet. Ik vind het leuk om het hier te posten nadat ik de verhalen van mijn zusje hier heb gelezen en nog een paar anderen. Als jullie het lezen willen jullie dan alsjeblieft reageren, ook al vinden jullie het niks. Ik kan kritiek ook goed gebruiken.


    Liever een banaan op Quizlet dan een appel op youtube

    Goed geschreven, beste mensen. Geen 'standaardverhaal' hier op Q, maar vernieuwing kan ook gewaardeerd worden, zeker in dit geval.
    Ik gok dat het ook door een jongen geschreven is - heb nog niet op het profiel gekeken - door bepaalde woordkeuze. Anyway, ik vind dat dit verhaal absoluut niet onder doet voor de rest.

    It's definately worth a try :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hé Quizlet is weer online dus ik promoot mijn story weer.


    Liever een banaan op Quizlet dan een appel op youtube