• Word geschreven met Italy aka. Ivy.
    Samantha heeft altijd al iets met voetbal willen doen in haar leven, en haar doel is het WK. Je hebt natuurlijk WK's voor vrouwen maar beroemd zou je er niet door worden. Ze heeft maar een doel, een droom. Mee doen met een mannelijk WK elftal, maar hoe doe je dat als meisje?

    Rollen:
    Beste vriendinnen: Denmark, Springbreak
    Vriendinnen: Vancha, GossipSas
    Vrouw van Robin van Persie: Captivity.
    Vriendin van Ibrahim Afellay: Reckless.
    Crush van Suarez: Guitarsolo
    Vriendinnetje Fernando Torres: Riddikulus
    Vriendinnetje Elia: Argentinia
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Serpent
    Toekomstige Vriendin Klaas-Jan Huntelaar: Arrogant.

    + je mag vriendinnetje/vrouw zijn van een voetballer naar eigen keuze.
    Behalve Cristiano Ronaldo want die is van mij haha.

    Wat je moet invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto + beschrijving:
    Karakter:
    Angst:
    Extra:
    Van welk land moet ze zijn?

    Alles invullen anders geen rol. Alleen extra is niet verplicht.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 7:49 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kom maar op.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vrouw van: van persie
    Wat je moet invullen:
    Naam: Ilse "Louïsa" van persie
    Leeftijd: 25
    Foto + beschrijving: Blond haar met lichte highlighs erdoor heen. groote groene ogen,1.72M lang en een slank postuur.
    foto
    Karakter: spontaan, ijdel, charmant, betrouwbaar, chaotisch zorgzaam
    Angst: vuur, insecten
    Extra:
    Van welk land moet ze zijn?
    Nederland!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 17:09 ]

    Ik wil de vriendin van Fernando Torres zijn (: Dus ik vul even snel in.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: Vriendin van Eljero Elia. -jwz, negerzwakte-
    Naam: Jamell Vollain.
    Leeftijd: 21.
    Foto + beschrijving: Deze en deze. Jamell heeft lang bruin haar met een rechte pony. Ze heeft mooie donkerbruine ogen en draagt vaak zonnebrillen.
    Karakter: kom ook zo ja, even wachten.
    Angst: Dat de tv verdwijnt van de wereld.
    Extra: -
    Van welk land moet ze zijn?
    ARGENTINIE. :9~

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 17:21 ]


    Smiling but close to tears.

    Vriendin van Ibrahim Affelay.
    Info komt. -Ik jat de rol als ie niet bezet is-:9~
    -
    Vriendin Affelay of beste vriedin. Of beide. :3
    Naam: Faye Veraez
    Leeftijd: 20
    Foto + beschrijving: Faye heeft donkerbruin, big hair. Ook heeft ze donkerbruine ogen en een slank figuur door het trainen.
    Karakter: Faye is een harde doozetter en een harde werker. Ze wil en zal haar doel bereiken. Ze is sarcastisch, en ze houdt van reizen, appels, voetballen, shoppen, films kijken, zonnebaden, zwemmen en de hond uitlaten. Ze kan niet zo goed tegen haar verlies. Faye is leuk gezelschap en kan goed luisteren. Ze doet wat van haar verlangt wordt en is heel gelukkig met haar relatie.
    Angst: Verkrachtes, overwonnen worden, geen mobieltjes meer.
    Extra: Weet ik nog niet.
    Van welk land moet ze zijn?
    Nederland of Portugal.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 17:37 ]


    we've only said goodbye with words

    Bedoel je met beschrijving zo'n voorstel tekstje?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: Beste vriendin, en anders maar een gewoon een vriendin.
    Naam: Emma Nanse Estridsøn
    Leeftijd: 19
    Foto + beschrijving: klik
    Emma is een mooi meisje. Ze heeft lang bruin krullend haar en ze heeft een licht bruine huid. Ze heeft donker blauwe ogen en ze draagt altijd mooie kleding. Emma is niet dun, maar ook niet dik.
    Karakter: Emma is een aardig meisje. Ze is zelfverzekerd en niet erg bang. Ze houd van gevaren en ze kan schaamteloos voor een publiek staan. Ze is blij maar toch ook een klein beetje kieskeurig. Ze is sociaal en vind het leuk om vreemd te zijn. Emma kan boos worden als je verkeerde dingen zegt.
    Angst: Emma heeft hoogtevrees. Ze kan niet tegen hoogtes, daarom vind ze het ook erg moeilijk als ze moet reizen met een vliegtuig, wat ze vaak moet.
    Extra: Emma is het vriendinnetje van Simon Kjær, een Deense voetballer. Ze komt zelf ook uit Denemarken.
    Van welk land moet ze zijn? De hoofdpersoon? Die moet van Servië zijn of van Denemarken.

    -De foto werkt niet, dus hier maar nog een link: http://i14.photobucket.com/albums/a316/ConfuzzledDreamsAlbum/8934371.jpg die moet je maar gewoon invullen in de balk daarboven-

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 17:14 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Springbreak schreef:
    Bedoel je met beschrijving zo'n voorstel tekstje?

    Nee beschrijving van het uiterlijk :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Nee beschrijving van het uiterlijk :3

    Slim dankje. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam: Rose Danielle, 'Rosie'
    Leeftijd: 19.
    Foto en beschrijving: Ik hou niet van foto's zokeen, omdat ze nooit aan mijn beeld van een karakter voldoen. Dus een beschrijving. Rose is een meisje met vurig rood haar, geheel onbeschrijvelijk voor haar spaanse temperament. Haar knalgroene ogen, maken haar dnan ook een echte spetter.
    Karakter: Omdat de mannen heel erg veel met haar flirten, kan Rose dan ook flink temperamentvol doen, en scheld ze alle mannen uit, maar natuurlijk heeft Rose zoals alle dames onder die huid een klein hartje. Als Rose iemand kent, en vertrouwt, dan gaat ze helemaal voor hem.
    Angst: Verliefd worden. Rose in namelijk gedumpt door wie ze dacht, dat het de liefde van haar leven was, en durft sindsdien niet meer verliefd te worden.
    Extra: Ze is de prinses van Spanje. En dat probeert ze maar al te goed verborgen te houden.
    Land: Spanje dus.
    -crush van suarez-


    SLOAN.

    Beste vriendin
    Naam: Bastiënne (Bas)
    Leeftijd: 18
    Foto + beschrijving: blonde haren, blauwe ogen, ongveer 1 meter 75, draagt graag hoge hakken en skinny jeans.
    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/06/04/chantelle.png
    Karakter: lief, verlegen, verschuild haar verlegeheid achter een stoer uitelijk.
    Angst: Spinnen
    Extra:Bastiënne houd van chocolade, en jongens. Ze valt voor al op jongens met een gespierd buikje en uit het Nederlands elftal vind ze Ibrahim Affallay het leukst.
    Van welk land moet ze zijn?
    Nederland! xD


    When words fail music speaks

    Rose, volgens mij heb je echt WK-KOORTS. Maakt niet uit, ik ook. :9~


    we've only said goodbye with words

    rol: Beste Vriendin
    Naam: Anna Cally Lands
    Leeftijd:23
    Foto + beschrijving: Anna heeft blond haar dat lang lijkt ze heeft blauwe ogen en is gek op vrolijke dingen.
    Karakter: Anna is vrolijk en is snel hyper. Ze is gek op chocolade maar haat ander snoep.
    Angst: Ze vind het eng dat mensen vertellen dat je wereld vergaat
    Extra: Anna speelt net als Samantha voetbal
    Van welk land moet ze zijn? U.S.A
    :Y)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 17:10 ]

    Reckless schreef:
    Rose, volgens mij heb je echt WK-KOORTS. Maakt niet uit, ik ook. :9~

    Ja haha. Ik had zin om met Ivy ook een WK verhaal te schrijven. dus toen gingen we dat ook doen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Beste vriendin.
    Naam: Whitney Camino
    Leeftijd: 23
    Foto + beschrijving: Whitney is een magere en jonge vrouw. Ze heeft blond haar met een slag en bruine ogen. Haar huid is egaal van kleur en niet heel bleek en ook niet heel bruin. En ze is ongeveer 1 meter 68 wat eigenlijk te klein is voor een model.
    Karakter: Vrolijk, lief, spontaan, rustig, slim, behulpzaam, betrouwbaar, leergierig en kan goed voor zichzelf opkomen.
    Angst: Kleine ruimtes en zich binden.
    Extra: Whitney is model en de aanstaande vrouw van Fernando Torres. Ze komt naar elke wedstrijd en is een echte voetbalvrouw. :Y) Ook is ze zelf erg sportief en joggt ze veel. Toen ze nog in Hongarije woonde joggde ze altijd op een eilind in de Donau. Ook houd ze vreselijk veel van kinderen.
    Van welk land moet ze zijn? Hongarije (Budapest).

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 19:09 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.