• Word geschreven met Italy aka. Ivy.
    Samantha heeft altijd al iets met voetbal willen doen in haar leven, en haar doel is het WK. Je hebt natuurlijk WK's voor vrouwen maar beroemd zou je er niet door worden. Ze heeft maar een doel, een droom. Mee doen met een mannelijk WK elftal, maar hoe doe je dat als meisje?

    Rollen:
    Beste vriendinnen: Denmark, Springbreak
    Vriendinnen: Vancha, GossipSas
    Vrouw van Robin van Persie: Captivity.
    Vriendin van Ibrahim Afellay: Reckless.
    Crush van Suarez: Guitarsolo
    Vriendinnetje Fernando Torres: Riddikulus
    Vriendinnetje Elia: Argentinia
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Serpent
    Toekomstige Vriendin Klaas-Jan Huntelaar: Arrogant.

    + je mag vriendinnetje/vrouw zijn van een voetballer naar eigen keuze.
    Behalve Cristiano Ronaldo want die is van mij haha.

    Wat je moet invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto + beschrijving:
    Karakter:
    Angst:
    Extra:
    Van welk land moet ze zijn?

    Alles invullen anders geen rol. Alleen extra is niet verplicht.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 7:49 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Springbreak schreef:
    (...)
    Yeeaaaah en nu verder jullie! :9~

    Ik moet mijn AK topografie nog leren en Ievs is off dus gaat niet haha. Morgen pas. Mss dat ik zo nog wel even aan het verhaal van mij en Sam ga schrijven (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik moet mijn AK topografie nog leren en Ievs is off dus gaat niet haha. Morgen pas. Mss dat ik zo nog wel even aan het verhaal van mij en Sam ga schrijven (krul)

    Hm naja topo is easy. En Ievs moet maar even snel online komen dan! I want more! Maar succes met leren en schrijven!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben terug! En mijn hw is af! Maar ik mag er niet lang op ):
    En bedankt voor de rol :Y)


    we've only said goodbye with words

    Hell yesh, suarez :9~


    SLOAN.

    Reckless schreef:
    Ik ben terug! En mijn hw is af! Maar ik mag er niet lang op ):
    En bedankt voor de rol :Y)

    Graag gedaan :9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Vriendin Sergio Ramos
    Naam: Nanda Celine DeLores
    Leeftijd: 23
    Foto + beschrijving: Nanda Ze heeft blond haar, heeft een lichte huidskleur die in de zon snel bruin wordt. Ze heeft bruingroene ogen en een klein moedervlekje bij dr oog. Ze draagt het liefst een baggy jeans of een skinny jeans en een leuk topje met een vest. Maar een jurkje zou ze ook zo aantrekken.
    Karakter: Nanda is een lieve meid, die niet op haar mondje gevallen is. Ze is goed te vertrouwen, en komt op voor haar vriendinnen. Ook is ze soms verlegen bij bepaalde mensen. Maar verder is het een echte partyanimal
    Angst: Spinnen,
    Extra: Nanda gaat vaak naar de wedstrijden van dr broer David Villa kijken, Waar ze Sergio Ramos ook heeft ontmoet. Ze was opslag verliefd.
    Land: Spanje

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 21:34 ]


    It's never the right time to say goodbye.

    Toekomstige vriendin van Klaas-Jan Huntelaar

    Naam: Kim Mary Clark
    Leeftijd: Twintig jaar.
    Uiterlijk: Kim is een stoere meid. Ondanks dat ze zich niet met haar lichaamshouding bezig houd, is ze toch erg mager. Kim heeft donkerbruin haar met wat rode tinten erdoorheen wat een warme uitstraling geeft. Kim's ogen zijn zeeblauw en erg helder. Haar lichaam is soepel, erg soepel maar dat komt gedeeltelijk ook door haar sport.
    Karakter: Brutaal, zelfverzekerd, grappig, stoer, sportief, moedig, vrolijk, spontaan, lief, overbezorgd. Als het om sport gaat, is ze heel leergierig; Ze wilt alles kunnen.
    Angst: Moordenaars, verkrachters. Deze angsten toont ze niet want ze wilt sterk overkomen.
    Extra: Kim zit op boksen en ze houd van graffiti en trainingspakken. Kim is half Nederlands en half Amerikaans.
    Van welk land moet ze zijn? Amerika.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 7:43 ]


    Vainglorious

    Je hebt de rooool :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dankjewel :9~


    Vainglorious

    Charming, ik heb een rol after all, en ik heb een abbo, want ik vind het wel een heel leuk verhaal, en nu heb ik ook zin om een WK verhaal te bedenken. ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Charming, ik heb een rol after all, en ik heb een abbo, want ik vind het wel een heel leuk verhaal, en nu heb ik ook zin om een WK verhaal te bedenken. ^^


    ga dat doen.
    dan hoor je bij de WKverhalencrewwwww. :9~


    Smiling but close to tears.

    Denmark schreef:
    Charming, ik heb een rol after all, en ik heb een abbo, want ik vind het wel een heel leuk verhaal, en nu heb ik ook zin om een WK verhaal te bedenken. ^^

    Ga ook een WK verhaal met mij schrijven. Gegarandeerd een succes haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ga ook een WK verhaal met mij schrijven. Gegarandeerd een succes haha. (krul)


    Gezellig ^^ ik had al een ideetje.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    Gezellig ^^ ik had al een ideetje.

    Hit me haha :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    -Slap-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.