• Word geschreven met Italy aka. Ivy.
    Samantha heeft altijd al iets met voetbal willen doen in haar leven, en haar doel is het WK. Je hebt natuurlijk WK's voor vrouwen maar beroemd zou je er niet door worden. Ze heeft maar een doel, een droom. Mee doen met een mannelijk WK elftal, maar hoe doe je dat als meisje?

    Rollen:
    Beste vriendinnen: Denmark, Springbreak
    Vriendinnen: Vancha, GossipSas
    Vrouw van Robin van Persie: Captivity.
    Vriendin van Ibrahim Afellay: Reckless.
    Crush van Suarez: Guitarsolo
    Vriendinnetje Fernando Torres: Riddikulus
    Vriendinnetje Elia: Argentinia
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Serpent
    Toekomstige Vriendin Klaas-Jan Huntelaar: Arrogant.

    + je mag vriendinnetje/vrouw zijn van een voetballer naar eigen keuze.
    Behalve Cristiano Ronaldo want die is van mij haha.

    Wat je moet invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto + beschrijving:
    Karakter:
    Angst:
    Extra:
    Van welk land moet ze zijn?

    Alles invullen anders geen rol. Alleen extra is niet verplicht.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 7:49 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Guitarsolo schreef:
    Naam: Rose Danielle, 'Rosie'
    Leeftijd: 19.
    Foto en beschrijving: Ik hou niet van foto's zokeen, omdat ze nooit aan mijn beeld van een karakter voldoen. Dus een beschrijving. Rose is een meisje met vurig rood haar, geheel onbeschrijvelijk voor haar spaanse temperament. Haar knalgroene ogen, maken haar dnan ook een echte spetter.
    Karakter: Omdat de mannen heel erg veel met haar flirten, kan Rose dan ook flink temperamentvol doen, en scheld ze alle mannen uit, maar natuurlijk heeft Rose zoals alle dames onder die huid een klein hartje. Als Rose iemand kent, en vertrouwt, dan gaat ze helemaal voor hem.
    Angst: Verliefd worden. Rose in namelijk gedumpt door wie ze dacht, dat het de liefde van haar leven was, en durft sindsdien niet meer verliefd te worden.
    Extra: Ze is de prinses van Spanje. En dat probeert ze maar al te goed verborgen te houden.
    Land: Spanje dus.
    -crush van suarez-

    Ja lekker nu kan ik mijn eigen naam niet gebruiken voor Cristiano Ronaldo want dan raak ik verward haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sorry, ik ben zo slecht in namen verzinnen..
    Doe dan maar... Sierra :3


    SLOAN.

    Vriendin Fernando Torres
    Naam: Zoé Melany Bryant
    Leeftijd: 25
    Foto + beschrijving: Zoé! Zoé heeft lange blonde haren die tot over haar borsten komen. Haar haren zitten meestal vol ruwe krullen en soms, meestal in de zomer, steilt ze haar haren. Ze heeft grote groene ogen gemengd met lichtgrijs. Het heeft lichte sproetjes onder haar ogen en op haar neus. Ze draagt altijd grote opvallende oorbellen. Ze is zeer lang en slank gebouwd en ze heeft mooie rondingen.
    Karakter: Zoé is een zeer moederlijke vrouw. Ze houdt van kinderen en met hen spelen. Ze vindt het jammer dat ze zelf nog geen kinderen heeft daarom doet ze alsof het dochtertje van haar broer, John, haar eigen dochtertje is. Zoé is een echte dierenvriend en is tegen dierenjachten. Zoé is zeer muziekaal en zingt overal waar ze maar kan. Op de zolder van haar huis met Torres staan haar sterio-instalatie, drums, harp en gitaren. Zoé gaat graag met haar moeder of beste vriendinnen naar de film of joggen met hun hond, Shasta. Zoé is de typische zonneschijn in het gezinnetje van vriend, vriendin en hond. Ze ziet het leven door een roze bril en ziet overal het positieve in. Ze heeft een grote mond en verdedigd zichzelf en hare Fernando tegen weer en wind. Ze is niet dat typisch romantische meisje, ze gaat liever wandelen in Londen dan naar een zonsondergang kijken op het strand.
    Angst: Spinnen, doordat Zoé haar zusjes verloor is ze zeer bang geworden dat haar familie en vrienden iets overkomt.
    Extra: Zoé acteert sinds ze zeven was en op haar dertiende startte ook haar zangcarrière. Zoé verloor toen ze negentien was haar jongere tweelingzusjes Shane en Demi. Zoé en Fernando leerde elkaar kennen op vakantie in Havana. Sindsdien is ze een vaste fan van de voetballer en twee jaren na hun ontmoeting werden ze een koppel. Zoé steunt met haar geld dat ze verdient de actie tegen de Zeehondenjacht.
    Van welk land moet ze zijn?: USA


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Opschieten Rose! Hup hup :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bijna, Rose nog bezig plaatje inzetten. Haha.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Italy schreef:
    Bijna, Rose nog bezig plaatje inzetten. Haha.

    Hahaha wees maar snel. :Y)
    Ik heb mijne nog wat aangepast want ik was wat vergeten. xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga de rollen nu bekend maken :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hij staat online.
    http://www.quizlet.nl/stories/23074/een-vrouw-met-ballen/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Yeah ik heb een rol maar nu heb ik niet met Torres. :'( -nu ben ik depressief want hij is de enigste reden waarom ik voetbal kijk-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Yeah ik heb een rol maar nu heb ik niet met Torres. :'( -nu ben ik depressief want hij is de enigste reden waarom ik voetbal kijk-

    Psst, en wat nou als ik je zeg dat je wel met hem krijgt? ;x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Psst, en wat nou als ik je zeg dat je wel met hem krijgt? ;x

    Dan is alles weer helemaal goe. Dan is mijn verdriet als sneeuw voor de zon verdwenen. -ik ben in een poetische bui- Haha Fernando is lekker :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Dan is alles weer helemaal goe. Dan is mijn verdriet als sneeuw voor de zon verdwenen. -ik ben in een poetische bui- Haha Fernando is lekker :9~

    Haha I knooooow (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eljero Elia, here i comeeeeeeeee. :9~:9~:9~:9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Dankjewel voor de rol! <3


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Portugal schreef:
    (...)
    Haha I knooooow (krul)

    Yeeaaaah en nu verder jullie! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.