Juneau schreef:
Dat is echt een vergelijking van niets, iemand die dik, of dun is heeft níets te maken met iemand uit het buitenland.
Ik vind het volkomen terecht dat ze dan terug mogen naar hun land.
Stel dat jij bij een vriendin thuis op bezoek bent, je krijgt ineens een puberale bui en begint daar hartstikke hard te vloeken en te schelden. Die moeder vraagt je of je wilt vertrekken. Blijf je dan ook gewoon zitten omdat je hetzelfde behandeld wilt worden als haar dochter?
Als die moeder mij wegstuurt, zou ik dat zelf een beetje apart vinden. Die moeder zou dus niet proberen om het anders te doen maar die zou mij gelijk weg sturen. Dat zou ik zelf een een te grote stap vinden. Waarschuwingen, dat zou ik eerder geven. Terug naar onze rechtse rakkers. De PVV is op zich een redelijk goede en sterke partij, wat die partij betreft is de aanpak voor de buitenlanders is het enige waar ik echt tegen ben. Als mensen zoals bijvoorbeeld buitenlanders worden opgepakt, dan komen de in de gevangenis voor een paar jaar. Daarnaast krijgen ze vermoedelijk ook hulp om weer het rechte pad op te gaan. Zodra ze uit de gevangenis komen en ze flikken weer wat, ja..dan zeg ik ook: Uitzetten die handel. Ze zijn hier inderdaad te gast, alleen zie ik dat niet echt zo heel extreem [ik zeg hiermee
niet dat jij of de PVV het wel extreem ziet.]
Back to topic: Dit onderwerp ligt gevoelig. Dat kunnen we nu allemaal zien. Hopelijk komt er door deze meningsverschillen geen ruzie tussen users.
Behind every great man there’s a great woman