• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mercury schreef:
    Niet lullig bedoelt, maar dit topic is redelijk lullig/aanvallnd voor mensen die het wél met hem eens zijn.
    Haha. Heb je die debatten wel eens gezien waar hij aan meedoet? Daar wordt hij nog veel harder aangepakt XD


    Life is hard and then we die

    DrPhil schreef:
    (...)
    Ofniet :S
    Ik weet het cker hoor, die wilders krijg nog wel een keer de kogel ;)

    Fock pvv!


    Niet slim om te zeggen meid, Pim Fortuyn is ook vermoord.


    "Let them eat cake!"

    Mercury schreef:
    Niet lullig bedoelt, maar dit topic is redelijk lullig/aanvallnd voor mensen die het wél met hem eens zijn.

    Ja. Dat is ook zo. Maar ik vind zelf dat als iemand voor de PVV is, dat 'ie dat gewoon mag zeggen. Ik val hem echt niet aan of word niet boos -en ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat de andere users dat zullen doen-. Dus als er mensen voor de PVV zijn, mogen ze dat gewoon zeggen. Iedereen heeft een mening en het is wel eens rustgevend als je die kan delen met andere mensen, zonder aangevallen te worden. Mensen die voor de PVV zijn, zeg dat gewoon. Als iemand dan boos of fel reageert is dat onterecht. Maar gewoon meningen kunnen hier worden geplaatst.

    Ik snap nu mezelf nauwelijks meer maar het komt er op neer dat iedereen mag zeggen wat ie denkt of vind, zonder de ander opzettelijk aan te vallen, vind ik.. (krul)


    Behind every great man there’s a great woman

    Mythical schreef:
    (...)

    Omdat wij verantwoordelijk zijn voor Nederlanders en wij ze hun straf moeten geven. Ik zeg: criminele buitenlanders moeten na een waarschuwing gehad te hebben en het nog een keer gedaan te hebben het land uit. criminele nederlanders krijgen een gevangisstraf voor hetgene dat zij gedaan hebben. Eerlijk is eerlijk.
    Amen.

    Ze zijn hier te gást.

    En wat iemand hierboven zegt, over dat Wilders zegt dat alles zonder buitenlanders beter is, misschien moet je je eens gaan verdiepen in zijn standpunten!

    Wilders standpunt is enkel en alleen dat alle criminele buitenlanders uit Nederland moeten, omdat ze misbruik hebben gemaakt van de gastvrijheid van Nederland.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 20:36 ]

    Mercury schreef:
    Niet lullig bedoelt, maar dit topic is redelijk lullig/aanvallnd voor mensen die het wél met hem eens zijn.


    zei ook al dat een een eindeloos discussie onderwerp is, want de een wil bij m op de koffie komen en de ander kan hem schieten..

    goed, wat dat "criminele buitenlanders het land uit kicken" betreft ben ik het eens, en we zullen zeker niet het enige land zijn die dat doet. ik weet niet of iemand zich dat Nederlandse koppel nog kan herinneren waarvan de man in elkaar geslagen werd en later toe moest kijken hoe 2 Roemeense(dacht ik) mannen zijn vrouw verkrachtten, dat vond plaats in Italië, wat doet Italië? die schopt het tuig eruit.

    die troep hoeft hier inderdaad niet te blijven naar mijn mening, de crimineel uithangen doe je niet in je eigen land en ook niet in de gastland, ben je een Nederlander vlieg je de bak in, ben je een buitenlander en te vaak of te erg over de scheef gegaan dan donder je lekker op, kan hard klinken, maar ik hoef geen verkrachters in mijn wijk, of 'mijn land' te hebben of ze nu Nederlanders zijn of niet.

    Mythical schreef:
    (...)

    Omdat wij verantwoordelijk zijn voor Nederlanders en wij ze hun straf moeten geven. Ik zeg: criminele buitenlanders moeten na een waarschuwing gehad te hebben en het nog een keer gedaan te hebben het land uit. criminele nederlanders krijgen een gevangisstraf voor hetgene dat zij gedaan hebben. Eerlijk is eerlijk.

    We zijn verantwoordelijk voor alle criminelen in dit land. Buitenlands of niet. Ze verdienen allebei dezelfde straf. Buitenlanders eruit, dan Nederlanders ook. Nederlanders de gevangenis in, dan buitenlanders ook.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DrPhil schreef:
    Ik weet het zeker hoor, die Wilders krijg nog wel een keer de kogel ;)
    Fock PVV!


    Eerlijk gezegd, denk ik dat ook. Ik hoop het niet want zulke dingen zijn vreselijk, als iemand word vermoord maar mijn gevoel zegt dat het nog wel eens zou kunnen gebeuren.


    Behind every great man there’s a great woman

    -Even tussendoor-

    Toen we naar godsdienstles gingen toen kwam de leraar er zo aan en hij zag een poster hangen van Wilders in het klaslokaal hangen. Wat doet ie? Hij scheurt die poster eraf en gooit het in de prullenbak. Ik vroeg zo: 'Waarom deed u dat?' Hij zegt: 'Omdat ik hem een eikel vind.' Ik zeg: 'U hoeft niet voor hem te zijn, maar ik vind dat u wel respect moet tonen en iedereen een kans moet geven. Als Nederland niet voor hem is, dan hangt die poster er straks gewoon niet meer, hoor.' Hij was helemaal verbaasd over wat ik zei en dacht toen van, ze heeft eigenlijk wel gelijk. ZUCHT.


    "Let them eat cake!"

    Flashpoint schreef:
    We zijn verantwoordelijk voor alle criminelen in dit land. Buitenlands of niet. Ze verdienen allebei dezelfde straf. Buitenlanders eruit, dan Nederlanders ook. Nederlanders de gevangenis in, dan buitenlanders ook.


    Mee eens. Ik vind dat geen van beide het land moet worden uitgezet. Tenzij je echt een super zware terrorist bent of zo, maar dan ook echt zwaar. Ik vind dat alle criminelen moeten worden opgepakt en de gevangenis in, daarnaast moet er extra aandacht komen om de gevangenen weer op het rechte pad te krijgen. Buitenlanders of niet. Iedereen dus dezelfde straffen, of je nu: dik, dun, paars, wit of zwart bent.


    Behind every great man there’s a great woman

    Flashpoint schreef:
    (...)
    We zijn verantwoordelijk voor alle criminelen in dit land. Buitenlands of niet. Ze verdienen allebei dezelfde straf. Buitenlanders eruit, dan Nederlanders ook. Nederlanders de gevangenis in, dan buitenlanders ook.


    Ben ik het niet mee eens.


    "Let them eat cake!"

    Serieus, ga me niet vertellen dat die man niet racistisch is want dat is hij wel. x-x Als ik ga zeggen 'weg met de Koran' of 'weg met joden' dan is dat toch serieus racistisch.¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mythical schreef:
    (...)

    Ben ik het niet mee eens.

    Dan niet, waarschijnlijke meerdere niet maar serieus, we zijn toch allemaal gelijk? ¬¬ Waarom krijgen buitenlanders dan een andere straf? xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    LaPush schreef:
    (...)

    Mee eens. Ik vind dat geen van beide het land moet worden uitgezet. Tenzij je echt een super zware terrorist bent of zo, maar dan ook echt zwaar. Ik vind dat alle criminelen moeten worden opgepakt en de gevangenis in, daarnaast moet er extra aandacht komen om de gevangenen weer op het rechte pad te krijgen. Buitenlanders of niet. Iedereen dus dezelfde straffen, of je nu: dik, dun, paars, wit of zwart bent.

    Haha paars ;3
    maar inderdaad ja. Iedereen zeurt over dat we gelijk zijn maar waarom krijgt de een dan een andere straf als de ander als ze allebei hetzelfde hebben misdaan? xd. zelfmoordterroristen. ;3 die overleven het niet eens haha.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dan niet, waarschijnlijke meerdere niet maar serieus, we zijn toch allemaal gelijk? ¬¬ Waarom krijgen buitenlanders dan een andere straf? xd


    We zijn ook gelijk, maar ik vind dat net zoals iemand anders net zei, we wel maatregelen moeten nemen. Wij laten ze binnen in ons land, dan moeten ze zich ook gedragen. Ik bedoel, criminelen van welk ras dan ook want ik word gek van dat hele racistische gedoe (ik ben blij dat we over een paar honderd jaar gelijk zijn en niet eens meer racistisch kunnen zijn), moeten hard aangepakt worden. Ze moeten er gewoon eens mee kappen.


    "Let them eat cake!"

    LaPush schreef:
    (...)

    Mee eens. Ik vind dat geen van beide het land moet worden uitgezet. Tenzij je echt een super zware terrorist bent of zo, maar dan ook echt zwaar. Ik vind dat alle criminelen moeten worden opgepakt en de gevangenis in, daarnaast moet er extra aandacht komen om de gevangenen weer op het rechte pad te krijgen. Buitenlanders of niet. Iedereen dus dezelfde straffen, of je nu: dik, dun, paars, wit of zwart bent.
    Dat is echt een vergelijking van niets, iemand die dik, of dun is heeft níets te maken met iemand uit het buitenland.

    Ik vind het volkomen terecht dat ze dan terug mogen naar hun land.

    Stel dat jij bij een vriendin thuis op bezoek bent, je krijgt ineens een puberale bui en begint daar hartstikke hard te vloeken en te schelden. Die moeder vraagt je of je wilt vertekken. Blijf je dan ook gewoon zitten omdat je hetzelfde behandeld wilt worden als haar dochter?