Mercury schreef:
Niet lullig bedoelt, maar dit topic is redelijk lullig/aanvallnd voor mensen die het wél met hem eens zijn.
zei ook al dat een een eindeloos discussie onderwerp is, want de een wil bij m op de koffie komen en de ander kan hem schieten..
goed, wat dat "criminele buitenlanders het land uit kicken" betreft ben ik het eens, en we zullen zeker niet het enige land zijn die dat doet. ik weet niet of iemand zich dat Nederlandse koppel nog kan herinneren waarvan de man in elkaar geslagen werd en later toe moest kijken hoe 2 Roemeense(dacht ik) mannen zijn vrouw verkrachtten, dat vond plaats in Italië, wat doet Italië? die schopt het tuig eruit.
die troep hoeft hier inderdaad niet te blijven naar mijn mening, de crimineel uithangen doe je niet in je eigen land en ook niet in de gastland, ben je een Nederlander vlieg je de bak in, ben je een buitenlander en te vaak of te erg over de scheef gegaan dan donder je lekker op, kan hard klinken, maar ik hoef geen verkrachters in mijn wijk, of 'mijn land' te hebben of ze nu Nederlanders zijn of niet.