Ironhide schreef:
Flashpoint, het is hier in de cel niet beroerd omdat nederlanders watjes zijn wat straffen uitdelen betreft, pleeg hier een moord en je staat met 6 jaar weer buiten, krijgt een tv met een xbox of wii, je kan een hoer krijgen wanneer je wil, zie dat maar eens in een ander land gebeuren, Joran schijt zich in zijn broek nu omdat hem daar echt een hel te wachten staat. Amerika noemt zich het land van mogelijkheden, maar zonder doel, werk of familie daar kom je er niet eens in, Nederland is een van de dichtstbevolkte landen op de planeet, leuk dat jij tegen de grenzen dichtgooien bent, maar waar wil je al die mensen op gegeven moment laten? in je achtertuin?
en wat je standpunt is over turken en Marokkanen hier naartoe halen voor het werk hebben ze in de jaren '50 en '60 ook gedaan me Italianen en Spanjaarden, die zich bijna allemaal zo hebben aangepast dat je er niets over hoort. Ja ik ben Italiaans, ja mijn moeder woont 21 jaar in Nederland en heeft beide nationaliteiten, ja ook ik heb beide nationaliteiten, Nee we worden niet het land uit gezet. Omdat we GÉÉN criminelen zijn, k ga er niet van uit dat je vader er wel een is dus waar maak je je zo druk over?
Even over het eerste; Daarom zeg ik toch ook waarom mogen de nederlanders dan wel blijven en de buitenlanders niet. Dan moeten die nederlanders ook het land uit want anders begaan die ook steeds dezelfde fout.
Stel dat er een oorlog uitbreekt in een ander land. Moeten wij dan niemand binnenlaten omdat Geert dat zegt? Die mensen verdienen toch ook hulp. Moeten wij dan gewoon tegen hun zeggen 'ja rot maar op, ga maar terug of zoek een ander land' En hier worden ook niet alle immigranten toegelaten. Enkel zij die hier met een goede reden zijn. Italië en Spanje zijn half zo slecht nog niet als Marokko of Turkije. Daar is het nou niet bepaalt een fijne plek om te leven.
Ik zeg toch niet dat hij dat wel is, maar
stel dat hij een misdaad begaat dan vind ik het onzin dat hij eruit word gestuurd. En ik noem hem als voorbeeld ik had ook een ander als voorbeeld kunnen nemen x-x
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3