Juneau schreef:
(...)Dat is echt een vergelijking van niets, iemand die dik, of dun is heeft níets te maken met iemand uit het buitenland.
Ik vind het volkomen terecht dat ze dan terug mogen naar hun land.
Stel dat jij bij een vriendin thuis op bezoek bent, je krijgt ineens een puberale bui en begint daar hartstikke hard te vloeken en te schelden. Die moeder vraagt je of je wilt vertekken. Blijf je dan ook gewoon zitten omdat je hetzelfde behandeld wilt worden als haar dochter?
Die vergelijking van jou dan.
Dát is een vergelijking van niets.
Als jij een Turk zou zijn en je ouders zouden gewoon Nerderlands praten en werken dan zou je dus ook het land uit worden gestuurt. en dat slaat nergens op want jij kan er dus hélemaal niks aan doen dat je turks ben. Als je nou iedereen op straat in het turks zou uitschelden en helemaal neit zou werken dan vind ik dat je naar je eigen land mocht gaan. Maar ongeveer de helft of zelfds meer dan de helft van de buitenlanders praten gewoon nederlands en werken, ze moeten dus ook hetzelfde behandelt worden als Nederlanders. En sommige jongeren hebben een turkse moeder en vaden en zijn geboren in nederland, nou dan zijn ze toch ook een deel nederlands vind ik.
Dit is het langste bericht dat ik ooit getypt heb haha.
Smiling but close to tears.