Juneau schreef:
(...)In de Bijbel staat niet dat je iemand mag vermoorden, dat je een gezin uit elkaar mag laten vallen en iemand van z'n leven mag beroven. Ik vind het dan ook zéér terecht dat Nederland erop gewezen wordt dat dit in de 'Bijbel' van de buitenlanders staat. Ik heb níets maar dan ook níets tegen buitenlanders, zolang ze zich gedragen.
Dat van te gast slaat overigens wel ergens op, ze komen hier niet van oorsprong weg. Dus hoe wil je ze dan gaan noemen? Logeerders? Dan zijn ze nog steeds te gast, 'Nep-Nederlanders?' Dan hebben ze nog steeds niet alle rechten van een volledige Nederlander. Púúr en alleen omdat ze hier niet weg komen maar uit een ander land. Als wij naar hun land gaan behoren wij ons ook aan hún regels te houden, en anders moeten wij maar terug naar ons eigen stekje gaan.
Dat wat ik zei is dus wat Wilders doet. Hij vertelt even leuk een leugen over de Koran zodat iedereen zich er tegen keert.
Ik ben hier geboren maar mijn ouders niet, dus als mijn vader hier na zeventien jaar één misdaad begaat wil je hem dan uit het land zetten. Dat slaat toch ook nergens op. En Wilders is echt een
klootzak. Hij wil zelfs de immigratie stopzetten voor iets van vijf jaar.
[ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:05 ]
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3