• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen die dyslexie hebben, mogen geen extra punten/tijd. Ieder kind is gelijk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 mei 2010 - 21:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Kinderen met dyslexie hebben extra veel moeite met het lezen van verhalen bij de opgave, of bij het lezen van de opgave zelf. Dat kost meer tijd, dus verdienen ze ook meer.


    Save me with your love tonight.

    Kinderen zijn inderdaad gelijk. Maar ieder kind heeft zo z'n beperkingen en over het algemeen wordt daar ook rekening mee gehouden, dus ook zo bij kinderen met dyslexie. Kortom, ik ben het niet eens met de stelling.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Kinderen zijn inderdaad gelijk. Maar ieder kind heeft zo z'n beperkingen en over het algemeen wordt daar ook rekening mee gehouden, dus ook zo bij kinderen met dyslexie. Kortom, ik ben het niet eens met de stelling.


    Alis volat propriis.

    Oneens


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    oneens


    /

    Oneens.


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens,geloof me die vergrotinngen en extra tijd heb ik echt nodig. Anders kan ik het wel helemaal schudden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is net zoiets als zeggen dat kinderen in een rolstoel niet met de lift mogen, want iedereen is gelijk en moet dus met de trap x]
    Oneens.


    I clicked my heels and wished for you.

    Oneens.


    The way we live, is the way we die

    Extra tijd vind ik wel dat ze recht op hebben, maar extra punten is een beetje overdreven! Dat krijgen wij ook niet, okal hebben wel geen dyslectie. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, want juist geen één kind is gelijk


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    Never forget the things that make you smile

    JoJudicious schreef:
    Kinderen zijn inderdaad gelijk. Maar ieder kind heeft zo z'n beperkingen en over het algemeen wordt daar ook rekening mee gehouden, dus ook zo bij kinderen met dyslexie. Kortom, ik ben het niet eens met de stelling.


    you were born original don't die as a copy

    Oneens, kinderen die dyslectie hebben mogen van mij best extra punten/tijd. Ik heb er geen problemen mee (':

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 11:50 ]

    PinkBows schreef:
    Dat is net zoiets als zeggen dat kinderen in een rolstoel niet met de lift mogen, want iedereen is gelijk en moet dus met de trap x]
    Oneens.