• Hallo meennsseen:D

    Ik weet neit of jullie haar kennen maar MAria Moster was 'in handen van een loverboy'
    Geloof het of niet maar het is allemaal een grote leugen van Maria Mosterd en Haar moeder Lucien Mosterd.
    Ze hebben dit allemaal verzonnen.

    Kijk hier het filmpje waar dast duidelijk word gemaakt. Je hebt meerdere delen.
    Dit is deel 1!


    Ivar Oosterloo.

    Maserati schreef:
    Een erg goede vriend van mijn familie die staat in dat boek, nouja, in haar tweede boek. Hij was een leraar en die moeder heeft hem aangeklaagd. Er was helemaal niks van waar, die Maria zei namelijk, dat zij in de brugklas bij hem in de klas heeft gezeten, hij was haar engels leraar zogenaamd. 1) Hij geeft al meer dan 15 jaar alleen de bovenbouw les en 3) Onderbouw en bovenbouw zitten gescheiden bij die school, ze heeft hem nooit gezien en kende hem alleen, omdat hij wel bekend is in die school en 3) Het pad waar zei zegt dat ze hem vaak zag nzo, daar kwam zij nooit langs, ze heeft alles gewoon uit haar duim gezogen. Hierdoor heeft ze wel mooi hem een strafblad bezorgd en bijna zijn gehele carrière om zeep geholpen. Hij heeft later nog eens met die moeder afgesproken en haar zijn verdedigingsding laten lezen, die vrouw die kon niet geloven wat ze hem aangedaan had. Zij besefte toen ook, dat haar dochter door haar tanden aan het liegen was.

    Maarja, dat kind moet opgenomen worden, ze leidt volgens mij aan chronisch liegen en ze gelooft ook écht dat alles wat zij zegt echt gebeurd is.
    Wth. Dat is gewoon ziek.


    Only losers can act the way you do

    wat lullig,over zoiets moet je niet liegen


    If you believe in yourself anything is possible

    maria is een grote leugenaar, alles wat ze heeft gezegd is gelul.

    ik heb zo'n ontzettende medelijden met Manou, (oftewel Ansou want zo heet hij volgens mij echt) je leven is dan echt gewoon helemaal verpest

    Ik haat haar echt.

    aan haar moeder wat minder, want wie geloof je nou? je dochter of de jongen die volgens je dochter haar heeft verkracht en een loverboy is enzo? natuurlijk geloof je je dochter, maar ik zou het eerst onderzoeken, is ze wel echt niet op school geweest? enzovoort

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 15:23 ]


    Today is life. The only life you're sure of. Make the most of today.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 19:23 ]


    Today is life. The only life you're sure of. Make the most of today.

    Ja, het is heel erg dat je over dit gaat schrijven,
    maar aan de ene kant, is het verhaal zelf wel goed. Ik bedoel het is toch vreselijk dat er nog steeds meisjes in de handen van loverboys vallen, en dat die dingen die in haar boek staan ook echt kunnen gebeuren?!
    Misschien is het wel goed dat het boek is uitgebracht, maar ze hadden er dan wel beter kunnen opzetten dat het niet écht is gebeurt, maar dat het wel echt kan gebeuren.
    Misschien word het dan wel minder snel verkocht ofzo, maar dat is beter dan liegen, en mensen een strafblad aanschrijven.

    x. <33

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 19:45 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    AnotherAngel schreef:
    Hallo ?!
    Er is in iedergeval een deel waar van dat verhaal, dat vind ik al erg zat hoor !
    een paar kleine details vergeten, of er niet inzetten....tsja dat was haar keuze. Maar dat je keer op keer verkracht word, is dat normaal dan?
    die manou heeft wel ballen, om haar aan te klagen ! zelf van alles flikken en dan om zo'n boek iemand aanklagen?! TSSSS


    tsk tsk tsk... er is eindelijk iemand die naar die 'manou' wou luisteren... denk je dat hij niet geschokt was? ik heb het boek gelezen en het kwam niet egt geloofwaardig over ofsow =S...het is gewoon dom van dat kind meer niet
    typische aandacht-trekker, naja
    negatieve aandacht is nog altijd beter dan geen aandacht


    It's ok not to be n °1 U're the most important Only 1

    ik ken haar persoonlijk al jaren , ben haar buurmeisje.
    en ik kan je verzekeren dat 99% leugen is.
    ze wou altijdal beroemd worden,,
    maar nu pakt ze echte slachtoffers er ook mee die er egt iets mee te maken hebben gehad.
    ze spport niet.

    Ze is zielig, daar lieg je nou toch niet over?!


    Stay calm and be a directioner.

    ZEExKOEKJE schreef:
    Ja, het is heel erg dat je over dit gaat schrijven,
    maar aan de ene kant, is het verhaal zelf wel goed. Ik bedoel het is toch vreselijk dat er nog steeds meisjes in de handen van loverboys vallen, en dat die dingen die in haar boek staan ook echt kunnen gebeuren?!
    Misschien is het wel goed dat het boek is uitgebracht, maar ze hadden er dan wel beter kunnen opzetten dat het niet écht is gebeurt, maar dat het wel echt kan gebeuren.
    Misschien word het dan wel minder snel verkocht ofzo, maar dat is beter dan liegen, en mensen een strafblad aanschrijven.

    x. <33


    Ben het helemaal met je eens.


    Aan niets denken is ook denken.

    OMG! Dat is erg!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Heey, ik heb ook die documentere gezien.
    Echt erg dat die Maria zo erg zat te liegen en daardoor iemands leven verpeste, dat doe je toch niet?
    En dat alles voor publiciteit:|


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    dopey schreef:
    ik geloof die maria echt niet sorry hoor maar ze kan er veel te makelijk over praten op tv zonder maar een greintje verdriet
    en dan zouden jullie wel weer zeggen ja maar je kan er toch niet altijd verdrietig over blijven, inderdaad maar je gaat ook niet met een grote glimlach op je gezicht het verhaal op tv vertellen!

    -x- dit moest er ff uit:X


    idd, en als je in de handen van een loverboy valt, ben je altijd bang voor hem en zijn maten. Dan ga je ook niet opelijk op tv je verhaal doen, maar wil je sowieso wel stemvervorming en een balkje voor je gezicht ofzo lijkt mij :S


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    ik weet niet of ik het moet geloven of niet (:

    Ik heb het boek gelezen en het gezien en het is ook echt waar, Maria Mosterd heeft het ook zelf toegegeven in een interview!

    ja, ze heeft het gewoon allemaal verzonnen
    hoe kan je nou onder schooltijd naar Rotterdam rijden en daar duizenden euros verdienen en dan optijd terug zijn zodat het lijkt alsof je naar school bent geweest.
    En zoveel spijbelen als zij zegt dat ze deed kan niemand xD


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.