• Hallo meennsseen:D

    Ik weet neit of jullie haar kennen maar MAria Moster was 'in handen van een loverboy'
    Geloof het of niet maar het is allemaal een grote leugen van Maria Mosterd en Haar moeder Lucien Mosterd.
    Ze hebben dit allemaal verzonnen.

    Kijk hier het filmpje waar dast duidelijk word gemaakt. Je hebt meerdere delen.
    Dit is deel 1!


    Ivar Oosterloo.

    Huh ?


    I found myself in Wonderland.

    dat meisje liegt van alle kanten, die jongen heeft een litteken staat niet in haar boek.


    Some angels have no wings.

    Dat litteken staat wel in het boek hoor, het litteken over zijn buik bedoel je toch?

    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, natuurlijk Maria heeft erg gelogen, maar in hoeverre is het verhaal van 'Manou' waar? Dat boek is al een paar jaar geleden uitgebracht, waarom heeft hij niet eerder een reactie gegeven dan?

    Overigens dénk ik dat Maria zélf dingen heeft aangegeven dat ze wilde doen op seksueel gebied, maar dat dit haar te ver is gegaan.

    Ik snap het verhaal eigenlijk niet.


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Ik snap het verhaal eigenlijk niet.


    Nou, er was een meisje, Maria Mosterd, die een boek schreef over haar jeugd dat ze vroeger seksueel misbruikt werd enzo.
    En toen hebben ze onderzoek gedaan, en daaruit bleek het dus dat ze heeft gelogen en het maar verzonnen heeft;)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 13:59 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Juneau schreef:
    Dat litteken staat wel in het boek hoor, het litteken over zijn buik bedoel je toch?

    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, natuurlijk Maria heeft erg gelogen, maar in hoeverre is het verhaal van 'Manou' waar? Dat boek is al een paar jaar geleden uitgebracht, waarom heeft hij niet eerder een reactie gegeven dan?

    Overigens dénk ik dat Maria zélf dingen heeft aangegeven dat ze wilde doen op seksueel gebied, maar dat dit haar te ver is gegaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Nou, er was een vrouw, Maria Mosterd, die een boek schreef over haar jeugd dat ze vroeger seksueel misbruikt werd enzo.
    En toen hebben ze onderzoek gedaan, en daaruit bleek het dus dat ze heeft gelogen en het maar verzonnen heeft;)



    Aah, zielig van d'r. Ze kon ook meteen zeggen dat het niet waar was. xd


    All this dampness is damp.

    ik geloof die maria echt niet sorry hoor maar ze kan er veel te makelijk over praten op tv zonder maar een greintje verdriet
    en dan zouden jullie wel weer zeggen ja maar je kan er toch niet altijd verdrietig over blijven, inderdaad maar je gaat ook niet met een grote glimlach op je gezicht het verhaal op tv vertellen!

    -x- dit moest er ff uit:X


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ok, Het is erg dat ze gelogen heeft.
    Maar ik denk dat het in haar beleving zo is. Dus dat zij niet helemaal goed is maar ik vind het wel een beetje erg dat ze er weer een boek over geschreven hebben: Echte mannen eten wel kaas. Dat is een heel boek daarover dat haar verhaal niet klopte. Maar het is natuurlijk wel erg maar ja.


    Het komt wel goed schatje <3

    Juneau schreef:
    Dat litteken staat wel in het boek hoor, het litteken over zijn buik bedoel je toch?

    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, natuurlijk Maria heeft erg gelogen, maar in hoeverre is het verhaal van 'Manou' waar? Dat boek is al een paar jaar geleden uitgebracht, waarom heeft hij niet eerder een reactie gegeven dan?

    Overigens dénk ik dat Maria zélf dingen heeft aangegeven dat ze wilde doen op seksueel gebied, maar dat dit haar te ver is gegaan.


    Nee in het boek geeft ze alleen aan hoe zijn boxer eruit zag:S
    In 2008 is het boek op de markt gekomen en vorig jaar heeft (weet naam ff niet) iemand een boek over geschreven genaamd: echte mannen eten wel kaas..dus vorig jaar is er WEL onderzoek naar gedaan waar niemand iets van wist..en nu wel omdat ditjaar pas het boek uit kwam!

    Zelf denk ik ook dat ze dat zelf wou alleen anders is verlopen misschien.
    maar ik denk zelf dat ze het boek ook heeft kunnen schrijven,omdat Maria dus die groepsverkrachting had..en Manou is dus naar haar moeder gegaan wat hij erover dacht..die moeder is toen zo kwaad op hem geworden..dus misschien dat ze hem daarom schreef om wraak te nemen en dat daarom die moeder mee deed!

    Maarja, ik denk dat we nog lang niet achter de ECHTE waarheid komen van haar! en waarom ze dit dan deed!

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 14:17 ]

    Hallo ?!
    Er is in iedergeval een deel waar van dat verhaal, dat vind ik al erg zat hoor !
    een paar kleine details vergeten, of er niet inzetten....tsja dat was haar keuze. Maar dat je keer op keer verkracht word, is dat normaal dan?
    die manou heeft wel ballen, om haar aan te klagen ! zelf van alles flikken en dan om zo'n boek iemand aanklagen?! TSSSS


    Red de koekjes, eet de oma :Y)

    In plaats van heel Nederland voor te liegen, had ze net goed een story kunnen maken op quizlet.
    Had ze tenminste veel abo's ipv haters.
    Lmfao.


    I've got your back like a bra strap.

    Ze had gewoon 'eerlijk' moeten zijn. Dat je veel geld wilt verdienen met een boek, oke! maar zeg dan ook de waarheid,want of het nou waar of niet waar is..ik vond het een mooi boek en hij zal ook goed verkocht geweest zijn als ze eerlijk had gezegt: dit boek is niet helemaal waar..zitten miss stukjes in die wel waar zijn..

    THATSwhatsup schreef:
    In plaats van heel Nederland voor te liegen, had ze net goed een story kunnen maken op quizlet.
    Had ze tenminste veel abo's ipv haters.
    Lmfao.

    Hahah, oké sorry. Dat vond ik echt een geniale reactie, wist je dat? Back on topic; Echt kansloos als je een boek gaat schrijven en dan gaat zeggen dat alles waar is en dan dat het vervolgens nep is n__n


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Een erg goede vriend van mijn familie die staat in dat boek, nouja, in haar tweede boek. Hij was een leraar en die moeder heeft hem aangeklaagd. Er was helemaal niks van waar, die Maria zei namelijk, dat zij in de brugklas bij hem in de klas heeft gezeten, hij was haar engels leraar zogenaamd. 1) Hij geeft al meer dan 15 jaar alleen de bovenbouw les en 3) Onderbouw en bovenbouw zitten gescheiden bij die school, ze heeft hem nooit gezien en kende hem alleen, omdat hij wel bekend is in die school en 3) Het pad waar zei zegt dat ze hem vaak zag nzo, daar kwam zij nooit langs, ze heeft alles gewoon uit haar duim gezogen. Hierdoor heeft ze wel mooi hem een strafblad bezorgd en bijna zijn gehele carrière om zeep geholpen. Hij heeft later nog eens met die moeder afgesproken en haar zijn verdedigingsding laten lezen, die vrouw die kon niet geloven wat ze hem aangedaan had. Zij besefte toen ook, dat haar dochter door haar tanden aan het liegen was.

    Maarja, dat kind moet opgenomen worden, ze leidt volgens mij aan chronisch liegen en ze gelooft ook écht dat alles wat zij zegt echt gebeurd is.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 15:48 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.