• Hallo meennsseen:D

    Ik weet neit of jullie haar kennen maar MAria Moster was 'in handen van een loverboy'
    Geloof het of niet maar het is allemaal een grote leugen van Maria Mosterd en Haar moeder Lucien Mosterd.
    Ze hebben dit allemaal verzonnen.

    Kijk hier het filmpje waar dast duidelijk word gemaakt. Je hebt meerdere delen.
    Dit is deel 1!


    Ivar Oosterloo.

    AnotherAngel schreef:
    Hallo ?!
    Er is in iedergeval een deel waar van dat verhaal, dat vind ik al erg zat hoor !
    een paar kleine details vergeten, of er niet inzetten....tsja dat was haar keuze. Maar dat je keer op keer verkracht word, is dat normaal dan?
    die manou heeft wel ballen, om haar aan te klagen ! zelf van alles flikken en dan om zo'n boek iemand aanklagen?! TSSSS


    Ze is niet verkracht, die jongens zijn veroordeeld op sex met een minderjarige, als ze verkracht was, dan waren ze veroordeeld op verkrachting. Ze wilde het waarschijnlijk allemaal zelf.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben het eens met Manou.
    Ik vind dat maria mosterd keihard liegt. Er kunnen gewoon geen dingen kloppen.
    Als ze echt alles gelogen heeft, is dit echt hard tegenover de echte protistutie's.
    Je liegt daar niet om, je wilt deze dingen niet meemaken. En dan gaat zij er heel vrolijk over praten.
    Dan ben je echt ziek in je hoofd.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Annassiejj schreef:
    Ik ben het eens met Manou.
    Ik vind dat maria mosterd keihard liegt. Er kunnen gewoon geen dingen kloppen.
    Als ze echt alles gelogen heeft, is dit echt hard tegenover de echte protistutie's.
    Je liegt daar niet om, je wilt deze dingen niet meemaken. En dan gaat zij er heel vrolijk over praten.
    Dan ben je echt ziek in je hoofd.


    Ik ben het totaal met je eens..

    er kloppen ook totaal geen dingen in dat boek..hoe kan een kind..4 jaar lang spijbelen..alleen naar school gaan als ze toetsen heeft..en slechte cijfers haalde want die manou was blij als ze een 5 haalde..en met al dat spijbelen nog overgaan!

    als ik in handen was van een loverboy..zou ik als ik in therapie was zoals haar..niet een boek kunnen schrijven over mijn gebeurtenis!
    en al helemaal niet vrolijk op tv zeggen: paar duizend euro!
    ik zou jankend op elke tv serie zitten dan!

    ik weet niet echt wat ik moet geloven, maar geloof wel dat Maria hier en daar gelogen heeft, hoeveel dat is weet ik niet. Maarja als Manou echt een loverboy is hoe moet je hem dan kunnen vertrouwen als hij zegt dat hij er geen is :S


    Te quiero y solamente usted.

    Ik weet niet wie ik gelijk moet geven.
    Maar bij sommige dingen lijkt het verhaal niet helemaal te kloppen.
    bijv.

    Hoe kan een 14 jarige boven aan de mafia lijst staan? dat is toch gewoon onmogelijk?
    Hoe kun je elke dag spijbelen? en toch gewoon overgaan naar het volgende schooljaar?

    Ik denk dat Maria een beetje veel fantasie heeft. er zal vast wel iets gebeurd zijn, maar overdrijven is ook een vak.

    Er zijn wel enkele dingen gebeurd, dat geloof ik wel. Maar ze zegt dat ze een paar duizend euro's op een dag verdiende, dan moet ze minstenst met 10 mannen naar bed zijn geweest.. Meer zelfs.
    En als je een rekensommetje maakt, van haar stad naar Amsterdam rijden en terug, heeft ze nog maar 1 uur over om met 10 mannen te vrijen. Dat haal je toch niet?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 11:44 ]


    Jaybee dude (:

    Het verhaal is fake 1) de school blijkt daar erg strikt te zijn met afwezigheden. Ouders worden gelijk gebeld 2) De vriendinnen zeggen allemaal dat Maria gewoon op school was 3) Het verhaal speelt zich af in zwolle. Ze ging soms naar rotterdam om geld te verdienen. Ze zegt zelf duizende euro's per dag. & ze was dan weer op tijd thuis dat haar moeder niets merkte. Dus van zwolle naar rott. is minstens 2 uur. Een gemiddelde schooldag duurd 6 uur. 2 uur heen en 2 uur terug dan heb je 2 uur om die duizende euro's te verdiennen. (Daar voor moet je trouwens met vele mannen naar bed gaan)
    4) Manou zou toen 18 zijn & hij was in het echt 16.. Maar op zijn 18de zou hij al leider zijn van een wereldorganisatie!!! Met mensen onder hem van weet ik hoe veel jaar.
    5) Er zouden meisjes naar het buitenland worden vervoerd. Je weet toch wel laatst dat er een meisje was verdwennen door haar buurman. Nou JA? De media zit er opgedrukt als er iemand is vermist. Je kan echt niet zomaar onopgemerkt een meisje naar het buitenland vervoeren.
    En zo kan ik door blijven. Gaan. Z is trouwens ontmaagd op een camping ;)

    & denk na wat die Manou nu moet door staan. Door een leugen. Hij heeft bijna niets er van gedaan. & Dit zal hem heel zijn leven achtervolgen

    Xx. Vn mij

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 11:55 ]


    Life up to your own espectations

    Ik denk dat er wel een paar dingen waar zijn, maar de grote meerderheid niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    THATSwhatsup schreef:
    In plaats van heel Nederland voor te liegen, had ze net goed een story kunnen maken op quizlet.
    Had ze tenminste veel abo's ipv haters.
    Lmfao.

    Helemaal mee eens xD


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

    Het vage ervan is, dat ze er zelf mee heeft toegestemd om voor manou te werken (voor meer avontuur), en dan klaagt ze hem aan?


    SLOAN.

    ik heb dat boek gelezen, en ook dat van haar moeder
    egt dom dat dat kind daarover gaat liegen
    zoiets doe je tog niet :S

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 13:47 ]

    MeAndMyself schreef:
    (...)
    Helemaal mee eens xD
    Ik ook xD


    Life is hard and then we die

    mosterd na de maaltijd.
    en abraham weet waar hij de mosterd vandaan moet halen.

    THATSwhatsup schreef:
    In plaats van heel Nederland voor te liegen, had ze net goed een story kunnen maken op quizlet.
    Had ze tenminste veel abo's ipv haters.
    Lmfao.

    Hahah egt he 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik denk dat het boek deels waar is.

    Ze heeft het boek geschreven vanuit haar oogpunt en haar gedachten. Het is waarschijnlijk zo in haar beleving gegaan.
    Daarbij heeft zij het tijdens therapie geschreven. Ze heeft er allemaal wat overdreven en waarschijnlijk ook wat dingen bij verzonnen, dat kan tijdens therapie. Ze heeft het niet geschreven om uit te geven, maar gewoon als hulpmiddel om het te verwerken. Dan wil ze hem in slecht daglicht zetten, gewoon om het zelf te verwerken...
    En eigenlijk vind ik dat Peter R. de Vries het allemaal had moeten laten rusten. Zonder de druk die hij op Maria legde had zij niet vertelt wie Manou in het echt is. Wie weet had Manou haar dan niet eens aangeklaagd... Dan had hij dat toch wel eerder gedaan?


    To live would be an awfully big adventure