• De stelling van vandaag luidt:
    Als je foundation draagt ben je nep

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    L0VEDRUNK schreef:
    Ligt eraan. Als het gewoon in 'normale' mate is en je niet volgeplamuurd bent, is het wel gewoon oké.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Siren schreef:
    Nee. Want ik draag dat altijd en ik ben niet nep.


    --

    Zolang je maar niet overdrijft, nee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Liever foundation op m'n wallen dan dat ik de hele dag met zwarte ogen rondloop, /care dat het nep is _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Hangt van de hoeveelheid af. Je moet het er niet dik op zien liggen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hirosan schreef:
    Gewoon een beetje om alle lelijke dingetjes te verbergen oké, maar als je niet meer kan lachen omdat anders je gezicht in stukjes breekt... xD


    I'll live every second like it is my last one <3

    Wel grappig dat de meeste mensen er hetzelfde over denken :Y)


    What's the point of living, when there's no death?

    Dat hangt er heel erg van af. Als je niet zo veel gebruikt, is het niet zo erg.


    Aan niets denken is ook denken.

    Niet eens,

    Dan zou ik fake zijn, alleen omdat ik wat foundation draag?
    Nou dat ben ik niet xD
    ik draag afentoe wat, want ik krijg in de zomer altijd heel veel zomersproeten, en dan doe ik foundation op.
    Ik heb een keer voor de grap extra veel opgedaan, ik leek net een barbiepop xD

    (K)


    Don't stop believing, and you will be happy

    Nee, zeker niet. Al is foundation eigenlijk helemaal niet goed voor je huid (tenzij je foundation hebt die 'ademt') want dat verstopt je poriën, en zo krijg je nog meer oneffenheden. Dus nee, foundation is niet nep zo lang je het op de goede manier gebruikt.

    ik draag het soms als ik nog tijd heb 's ochtends om een paar witte plekken op mijn gezicht te bedekken,, want daar heb ik gewoon geen kleur.. Q.Q en dat vind ik dus niet mooi en als mensen er naar vragen dan zeg ik het wel ofzo, maar ik draag nou owk weer geen lagen x'D dat is wel egt erg :S


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    ELECTROshit schreef:
    Ik draag geen make-up dus idunno.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Oneens, maar op sommige punten wel eens bijv. als je je hele gezicht vol plamuurt. Dat ziet er gewoon niet uit.
    Maar als iemand gewoon wat puistjes wil weg werken vind ik niet dat diegene nep is.


    You are beautiful, you are love.

    Vind ik van niet, ook al draag ik geen make-up. ;$

    Een vriendin van mij die plamuurt haar hele gezicht vol, dan vraag ik me wel af.. is dat nou echt de bedoeling of schaam je je dan gewoon voor jezelf?


    "POTATOOOOOE!"

    Phineas schreef:
    Zolang je niet oranje bent (krul)


    Some people make the world special just by being in it