• Hi Quizletters. (:

    Ik heb een soort van collage gemaakt. Maar - ja, ik ben nogal een perfectionist - ik zou graag waar de foto's elkaar raken een witte lijn hebben, ook rond de gehele collage. (Als je niet begrijpt wat ik bedoel, zeg het dan maar!)
    Nu is het probleem dat ik wel met fotografie bezig ben, maar meestal behoud ik mijn beelden gewoon en bewerk ik ze nooit. Dus heb ik ook geen fotobewerkprogramma (of hoe noem je dat? :'D) om die witte lijnen mee te maken.

    Dus is er iemand van jullie dat goed overweg kan met dergelijke programma's en me eventueel zou willen helpen? (:
    Ik kan dan de foto naar je doorsturen als je dat goed vind.


    Liefs, Amina


    (Ik weet niet goed of het topic juist staat, sorry als het niet zo is.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat kan ook met Paint. Je plakt ^de twee foto's, sleept de ene naar de juiste plaats en de andere ook, zorgt dat de achtergrond wit is en laat een beetje plaats tussen de twee foto's in. ^^


    Let the Night embrace you

    Rosario schreef:
    Dat kan ook met Paint. Je plakt ^de twee foto's, sleept de ene naar de juiste plaats en de andere ook, zorgt dat de achtergrond wit is en laat een beetje plaats tussen de twee foto's in. ^^

    Ja, met Paint had ik het geprobeerd. Maar de foto's zijn te groot om ze in dit programma te openen. ;s
    En Picasa heb ik ook, maar daar kan dat helaas niet mee doen. ;s


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik wil het wel voor je doen, maar ik kom een beetje tijd tekort op het moment. Dan gebeurt het pas woensdag of donderdag.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Papillon schreef:
    Ik wil het wel voor je doen, maar ik kom een beetje tijd tekort op het moment. Dan gebeurt het pas woensdag of donderdag.

    Dat is geen enkel probleem, het is niet dringend ofzo. Ik vind het echt lief van je dat je dat wilt doen! (:
    Hoe stuur ik je de foto door? Via mail?


    If we had not a soul, music would have created it.