• Hoy hoy,
    Ik heb een vraagje. Op Hotmail heb is zo'n stuk of 11840 berichten (e-mails) maar ik wil ze eigelijk gewoon allemaal verwijderen. Bestaat er op Hotmail niet zo een knopje dat je ze in één keer allemaal kan verwijderen? Of moet je ze echt altijd per 35 berichten verwijderen? Want zo begon ik een minuut geleden, ze alle 35 in één keer selecteren en dan verwijderen, maar als ik dat zo ga moeten blijven doen ben ik morgen nog bezig =$

    Thanks for helping!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Is er niet bij instellingen een knopje inbox leegmaken?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Elke dag een beetje. =)
    Je klinkt bovenaan altijd op "selecteer alle" ofzoiets en verwijderd dan elke dag een beetje, of als je, je verveeld. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Geen idee, ik neem de moeite niet ze te verwijderen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee, ik kan het niet vinden, sorrie.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik heb het al gevondeeeeeeen! Ze zijn in één keer allemaal weeeeeg! (yeah)(dance)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ja, je klikt op ale 35 emails, dan moet je even kijken of je ergens 'opruimen' ziet staan, dan kan je selecteren: Verwijder alle berichten van deze afzender.


    Your make-up is terrible

    Marauderette schreef:
    Ik heb het al gevondeeeeeeen! Ze zijn in één keer allemaal weeeeeg! (yeah)(dance)


    Nou ben ik wel even benieuwd waar het stond :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    (...)

    Nou ben ik wel even benieuwd waar het stond :Y)

    Als je op alles selecteren drukt (om die 35 op de eerste pagina te selecteren) komt dan onder dat vierkantje in het blauw te staan Heel postvak-IN selecteren en dan moet je daar op klikken en dan op verwijderen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marauderette schreef:
    (...)
    Als je op alles selecteren drukt (om die 35 op de eerste pagina te selecteren) komt dan onder dat vierkantje in het blauw te staan Heel postvak-IN selecteren en dan moet je daar op klikken en dan op verwijderen (:


    Ooh, ik zie het :Y)
    Dankuu (:


    ONLY SEVEN LEFT <3