• De stelling van vandaag luidt:
    Als je foundation draagt ben je nep

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet als het lijkt alsof je plamuur op je gezicht hebt. Een licht laagje kan, voor de nodige dingen te camoufleren, maar overdreven is enkel voor mensen die erbij willen horen en denken dat ze 'het' zijn.

    Ligt ook aan welke foundation hebt, & of je de goede kleur hebt. Het is lelijk als je een te donkere of lichtere koopt waardoor het net lijkt of je een masker op hebt.Ik draag het zelf ook, eigenlijk alleen maar om oneffenheden wat minder zichtbaar te maken. Ik ben het dus gedeeltelijk eens met de stelling..

    Dan word ik bij deze door sommigen voor een 'nep iemand' uitgemaakt omdat ik best veel op doe :'). Interesseert me niet ^^.

    Ik vind dat je natuurlijk niet een half potje d'rop moet smeren, maar zolang het (of het nou weinig is of meer dan gemiddeld) niet oranje is en zolang de kleur bij je huid past, vind ik het geen probleem. En als je foundation op doet, ben je niet nep. Of het nou veel is of niet.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 21:00 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Van foundation wordt je huid alleen maar slechter. Ik droeg het eerst ook, ik dacht een normale kleur maar het was toch nog een beetje oranje. Toen ging ik voor een lichtere kleur en die raakte ik kwijt dus ging ik over naar alleen poeder (uiteraard zuurstofdoorlatend) en ik merk een groot verschil in mn huid als ik wel foundation draag en niet.
    En nu de stelling, ik ben het ermee oneens. Hoewel het nep is als je er teveel van opdoet, ben je toch ook niet gelijk nep als je normaal je foundation opdoet?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 21:08 ]


    a figment of your imagination

    Ligt eraan wat je onder nep verstaat (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zolang het niet overdreven wordt niet. Anders zou je toch ook geen mascara of eyeliner meer moeten dragen, dat is net zo nep.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als het veel te dik is wel, dan kan je net zo goed een masker dragen. Maar een beetje is niet zo erg

    Als het veel te dik is wel, dan kan je net zo goed een masker dragen. Maar een beetje is niet zo erg.

    niet eens
    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Wat een kut stelling.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oneens, ik draag het wel omdat ik dat gewoon iets mooier vind/ me iets zekerder maakt. maar ik durf natuurlijk ook op straat zonder foundation en dan zie je niet heel veel verschil.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Outlaw schreef:
    Zolang het niet overdreven wordt niet. Anders zou je toch ook geen mascara of eyeliner meer moeten dragen, dat is net zo nep.


    Inderdaad want dat is ook je echte wimpers ''verbergen''


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    .____________________.
    De stellingen van tegenwoordig slagen nergens meer op.

    als je teveeel draagt wel,
    normale hoeveelheid > ik zie geen reden tot nepheid.

    oneens, behalve als je zoveel foundation gebruikt dat het gewoon fake uitziet


    because i knew you, i have been changed for good