• De stelling van vandaag luidt:
    Als je foundation draagt ben je nep

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Illumination schreef:
    Als je niet overdrijft.


    Hope goes lost but never dies.

    is dat dat spul dat meisjes op hun gezicht smeren en er soms orange uitziet? nou soms gaat het wel.. maar ik kijk liever naar een gezicht zonder dat spul (:


    They call me dr. phil

    Vind ik nu niet hoor!
    Je ziet ereens zo goed uit, met dat spul op je gezicht vind ik dan toch!


    Your Butt is Mine!

    Illumination schreef:
    Ik zat eens met iemand in een klas die zoveel had opgedaan dat ze letterlijk oranje zag. Ze leek net een wortel. Maar echt oranje he, dit is geen gezever! ;D
    Toen heb ik moeten lachen. x]

    Zo eentje heb ik ook in m'n klas 8), maar dan zeg ik ook gewoon dat ze te oranje zijn ;p


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee tuurlijk niet, dan kun je net zogoed zeggen dat alles wat ook maar met make up of mooimaken te maken heeft fake is. Als het maar met mate is?


    'All that shines turns to rust'

    Alleen als het overdreven is.


    -

    Ik draag vaak foundation, omdat mijn huid oneffen is.
    Mensen die hun gezicht vol plamuren zijn niet per se nep, het ziet er alleen voor geen meter uit :X


    What's the point of living, when there's no death?

    Oneens, als je foundation draagt laat je zien dat je het beste uit jezelf wilt halen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    als je het gewoon op hebt niet.. maar sommige mensen overdrijven er echt heel erg mee.


    Never forget the things that make you smile

    Altijd. Je maakt alleen je gezicht lelijker. Iedereen is purfeeect (:


    so the lion fell in love with the lamb'<3

    dontknow, dontcare;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    CrazyChicken schreef:
    Ik vind het zelf gewoon niet mooi als iemand (te veel) op heeft. Ik draag het zelf niet omdat ik het nep vind maar als je ervoor uitkomt "Ja ik draag lágen foundation" dan is het al een stuk minder nep. Maar toch eens.


    Stop praying for a miracle, be the wonder.

    wel als je je hele gezicht bedekt. maar misschien geeft het je zelfvertrouwen want dan denk je niet meteen van: ''O, heeft niemand me pukkel maar gezien''


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    oneens. nep is jezelf echt verbergen, knap als dat kan met wat foundation. In Illuminations geval is het dus gelukt xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Nee, ik vind het meer een actie uit onzekerheid.


    Life is hard and then we die