• dit is. anders.


    Doet me om een of andere reden denken aan Lady Gaga.
    Like, ik vind niet goed ;x

    sorry als er al een topic van is :')

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 22:43 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind het geweldig. Ik hou van Miley, wat ze ook doet. Mensen die een beetje meer naar de échte Miley kijken ipv haar Hannah Montana karakter weten dat dit meer Miley is dan dat Hannah Montana-lieflijke gedoe.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Honestly, ik vind het wel goed! Trouwens Miley wordt ook volwassener, haar publiek groeit ook mee, ok ze heeft een nog heel jong publiek maar ik vind dat Miley het recht heeft om te doen wat ze wilt. Ze kan niet voor eeuwig dat brave meisje van Hannah Montana zijn, ze is trouwens 17 en maak mij niet wijs dat veel meisjes van 17 een braaf, innocent imago hebben.
    Is mijn mening.


    But love's a malady without cure

    whut is er gebeurt met het lieve Disneysterretje? ö
    dit past totaal niet bij haar.


    Destroy what destroys you.

    Het is egt anders

    valt het jullie ook niet op dat grote sterren in clips zich telkens meer als hoeren gaan gedragen en meer naakt in voor komt ?


    Be true to yourself

    Eigenlijk vind ik het totaal niet slecht, voor wat ze wou doen is het zeer goed gelukt en niet alles waar bloot in komt of speciale kledij is direcht na-aperij van Lady Gaga ><
    Miley komt van een heel ander soort muziek, dus ik vind dat ze zeer goed geslaagd is in zowel het liedje als in de clip.


    The soul needs autumn.

    Het deed me idd ook denken aan lady gaga xo

    Ik had hier al een topic van
    Klik

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 17:38 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik vind het zo vreselijk slecht geplaybackt :/ En het lied is ook echt niet leuk om naar te luisteren. Alleen de clip is best vet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik vind het eigelijk een Vreselijk reffrein , de strofes zijn nog leuk (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het niet echt goed. 'k houd niet zo van mIley, maar na-aperij van Gaga vind ik het ook weer niet.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 19:01 ]


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Haha, lekker wannabe.


    Alis volat propriis.

    Hmm, ze doet me denken aan Rihanna en Michael Jackson.


    Your make-up is terrible

    het liedje zelf is wel leuk.
    Haar uiterlijk in deze clip doet me meer aan Beyonce denken trouwens.
    Maar die ´Ruigheid` past niet bij haar.

    hha het lijkt me een fucked up mix tussen Thriller van Michael Jackson en Edward Scissorhands :8


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vind het te sletterig en te ruig(ik vind niet dat ze dat goed kan overbrengen, ze is gewoon niet ruig) voor haar(C'mon, ze is 17 ofzo?).
    Ik luister niet echt naar dat soort muziek, en kijk dan ook niet vaak naar dat soort clips, maar ik hoor verhalen van vriendinnen, en soms zie ik wat. En vaak vind ik dat de vrouwen zich echt als hoeren gedragen('t is maar een mening). Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, mensen als Miley, L. GaGa, en Byoncé zijn een voorbeeld voor veel jonge meiden(haha, ben ik ook, maar dat zijn écht mijn voorbeelden niet :p), dan moet je je toch gewoon verantwoordelijk gedragen?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 16:50 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.