• dit is. anders.


    Doet me om een of andere reden denken aan Lady Gaga.
    Like, ik vind niet goed ;x

    sorry als er al een topic van is :')

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 22:43 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Cloudburst schreef:
    Volgens mij kent ze haar publiek niet. Haar fans zijn 10 jarige meisjes die van Hannah Montana houden, geen 60 plussers die geilen op halfnaakten vrouwen in videoclips. Vreselijke clip.



    WAHAHAHAHAHAHAHA ;D


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Miley needs some money, BADLY.
    Vandaar dat hele im-a-good-country-girl-that-likes-to-get-fucked-in-the-butt imago.
    Sorry Miley fans, i just don't like her.


    I've got your back like a bra strap.

    Ik vind persoonlijk haar stem over het algemeen gewoon niet mooi en ik zal gewoon nooit een fan van Miley worden. Maar dat is een kwestie van smaak.
    Maar hiermee slaat ze gewoon volledig de plank mis, als het nou nog origineel was..

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 20:37 ]


    Everybody's got me looking in the wrong direction..

    Dit trekt echt op niets. Ze is helemaal niet ruig en dus maakt ze zichzelf belachelijk voor de hele wereld. Plus, in die kleren ziet er een wannabe Lady GaGa uit én een slet (ze toch nog maar net 18 ofzo? dan draag je die dingen niet). Ze had beter bij haar vorige muziekstijl gebleven (of bij het acteren).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind het liedje leuk en de clip leuk..
    Als Miley dat nu graag doet zo dan is da haar keuze..
    En als je het haat of wa dan ook, kijk of reageer dan niet, er zijn ook mensen die wel fan van haar zijn..
    En eigelijk Miley is Miley wrm zagen jullie dan da ze Lady Gaga wil na doen :S

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 21:06 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Heeft iemand hier eigenlijk het topic 'Geen Anti-reacties' gelezen? Als jullie dat hebben gedaan merk ik daar in ieder geval niet veel van want wat jullie zeggen (denkt aan slet) vind ik écht grof. Ik ben geen fan, maar t'is haar carrière, hoef je haar toch niet te beledigen?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Hutcherson schreef:
    Heeft iemand hier eigenlijk het topic 'Geen Anti-reacties' gelezen? Als jullie dat hebben gedaan merk ik daar in ieder geval niet veel van want wat jullie zeggen (denkt aan slet) vind ik écht grof. Ik ben geen fan, maar t'is haar carrière, hoef je haar toch niet te beledigen?

    Hier sluit ik me bij aan. Ik ben geen fan van Miley, maar ze doet toch wat ze wil ? En het is niet omdat jonge kinderen naar haar luisteren dat ze zichzelf daarom moet onderdrukken ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    (...)
    Hier sluit ik me bij aan. Ik ben geen fan van Miley, maar ze doet toch wat ze wil ? En het is niet omdat jonge kinderen naar haar luisteren dat ze zichzelf daarom moet onderdrukken ?

    Je kan je ook anders uitdrukken. Hoe oud haar fans ook zijn ze hoef zich niet zo sleterig te kleden/gedragen.
    Het is toch alleen maar hun mening,die mogen ze hier best neerzetten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Je kan je ook anders uitdrukken. Hoe oud haar fans ook zijn ze hoef zich niet zo sleterig te kleden/gedragen.
    Het is toch alleen maar hun mening,die mogen ze hier best neerzetten.

    Ik vind dat je je mening best op een andere manier kan uiten, zonder haar een slet te noemen of zo. Ik weet niet hoe het zit met jou, maar iemand een slet noemen omdat ze een kostuum aan heeft voor één of andere videoclip vind ik erover. Ik ben een grote voorstander van recht op vrije meningsuiting, maar er bestaat ook zoiets als respect. Respect voor een medemens, die je niet eens persoonlijk kent en die net zo goed een heel aardig persoon kan zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oke, dit kan écht niet! Het past gewoon niet bij haar!

    En het liedje valt trouwens ook écht tegen.

    Miley is gewoon ouder aan het worden en ze is gewoon aan het uitzoeken welke stijl haar staat en waar ze goed in is, daarom is ze ook nog geen slet :S
    Vind ik :X


    Stop wishing, Start doing..

    Artemis schreef:
    (...)
    Ik vind dat je je mening best op een andere manier kan uiten, zonder haar een slet te noemen of zo. Ik weet niet hoe het zit met jou, maar iemand een slet noemen omdat ze een kostuum aan heeft voor één of andere videoclip vind ik erover. Ik ben een grote voorstander van recht op vrije meningsuiting, maar er bestaat ook zoiets als respect. Respect voor een medemens, die je niet eens persoonlijk kent en die net zo goed een heel aardig persoon kan zijn.

    Er is een verschil tussen een kostuum en een kostuum. Als zo'n kostuum sletterig is dan kan je verwachten dat mensen gaan zeggen dat ze een slet is. Je word nu eenmaal beoordeelt aan je kleding en je gerdag en zeker zulke mensen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Achjha, heb niet zo met Miley..
    Maar veel artiesten veranderen van smaak enzo ;p


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Exercitus schreef:
    (...)
    Er is een verschil tussen een kostuum en een kostuum. Als zo'n kostuum sletterig is dan kan je verwachten dat mensen gaan zeggen dat ze een slet is. Je word nu eenmaal beoordeelt aan je kleding en je gerdag en zeker zulke mensen.

    Zo erg is dat kostuum ook niet, als je kijkt naar de dingen waar Lady Gaga in rond loopt... En trouwens, het is 1 clip, 1 keer en waarschijnlijk een experiment. Miley Cyrus is nou eenmaal geen tien jaar meer. Artiesten evolueren en passen zich aan. Dan is nou eenmaal zo. Het zou trouwens ook weer wat zijn als ze op haar 25e nog liedjes zong zoals 'Best of both worlds'. Dan is ze weer kinderachtig. Zo is het altijd iets.
    Als je het aan mij vraagt is sletterigheid iets dat tot uiting komt in je karakter en niet in je kleren. De helft van die kleren mogen performers niet eens zelf kiezen. En wees nou eerlijk, denk je dat het zou verkopen als ze daar in een monnikspij zou staan ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.