• dit is. anders.


    Doet me om een of andere reden denken aan Lady Gaga.
    Like, ik vind niet goed ;x

    sorry als er al een topic van is :')

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 22:43 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Achja, de laatste tijd is dit heel normaal. Man, soms zou ik wensen dat ik in de jaren 70 geboren zou zijn.


    .

    Artemis schreef:
    (...)
    Zo erg is dat kostuum ook niet, als je kijkt naar de dingen waar Lady Gaga in rond loopt... En trouwens, het is 1 clip, 1 keer en waarschijnlijk een experiment. Miley Cyrus is nou eenmaal geen tien jaar meer. Artiesten evolueren en passen zich aan. Dan is nou eenmaal zo. Het zou trouwens ook weer wat zijn als ze op haar 25e nog liedjes zong zoals 'Best of both worlds'. Dan is ze weer kinderachtig. Zo is het altijd iets.
    Als je het aan mij vraagt is sletterigheid iets dat tot uiting komt in je karakter en niet in je kleren. De helft van die kleren mogen performers niet eens zelf kiezen. En wees nou eerlijk, denk je dat het zou verkopen als ze daar in een monnikspij zou staan ?

    Dat zijn nou ook weer 2 uiterste. Ik zeg ook niet dat ik haar zo vind(hoewel het wel wat minder mag na mijn smaak). Ik zeg alleen maar dat je door zulke kleding die dingen kan verwachten en dat menden dat mogen zeggen als ze dat vinden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij mijn weten heeft slet een andere betekenis oô


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat zijn nou ook weer 2 uiterste. Ik zeg ook niet dat ik haar zo vind(hoewel het wel wat minder mag na mijn smaak). Ik zeg alleen maar dat je door zulke kleding die dingen kan verwachten en dat menden dat mogen zeggen als ze dat vinden.

    Again, mensen mogen vinden wat ze willen, maar dat kunnen ze dan toch wat respectvoller uiten. Persoonlijk vind ik 'slet' een heel grof scheldwoord. En ik val jou ook niet aan. Ik weet zelfs niet of jij degene was die haar een slet noemde... Mijn enige punt is dat mensen die zo onbeleefd moeten doen wanneer een artiest gewoon doet wat hij doet. Ik hoor ook niemand klagen over Beyoncés 'Single Ladies' outfit? Of Rihanna's kleren. Om nog maar te zwijgen over Katy Perry en Lady Gaga...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    (...)
    Again, mensen mogen vinden wat ze willen, maar dat kunnen ze dan toch wat respectvoller uiten. Persoonlijk vind ik 'slet' een heel grof scheldwoord. En ik val jou ook niet aan. Ik weet zelfs niet of jij degene was die haar een slet noemde... Mijn enige punt is dat mensen die zo onbeleefd moeten doen wanneer een artiest gewoon doet wat hij doet. Ik hoor ook niemand klagen over Beyoncés 'Single Ladies' outfit? Of Rihanna's kleren. Om nog maar te zwijgen over Katy Perry en Lady Gaga...

    Dan nu wel,die vind ik pas sleterig.Zij valt inderdaat mee. Maar ik denk ook omdat haar fans jong zijn dat ze haar zo snel noemen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dan nu wel,die vind ik pas sleterig.Zij valt inderdaat mee. Maar ik denk ook omdat haar fans jong zijn dat ze haar zo snel noemen.

    Ik vind zelf dat je als artiest voor jezelf muziek moet maken en niet voor je publiek. Mensen die naar je muziek luisteren komen vanzelf wel, maar als je je tot een bepaalde doelgroep gaat richten kom je van zichzelf uit bij iets commercieels.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 21:40 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het niet superslecht maar ook niet leuk. Die vleugels zijn wel gaaf gedaan, maar het boeit me verder niet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De clip when i look at you vind ik meer 'Miley'.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik vind het vet. <3


    ok

    Ik vind Miley Cyrus al niks, maar dit past gewoon écht niet bij haar als je het mij vraagt. :x


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    I don't like ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Tsja, ik heb er geen mening over verder (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ik ben nooit echt een fan van Miley geweest. De clip heeft wel iets gaafs, vooral met de vleugels en die kooi.
    Toch niet mijn ding, maar als dit is wat zij wil, dan moet zij dat weten. Who am i to judge her?


    What's the point of living, when there's no death?

    Lough schreef:
    Tsja, ik heb er geen mening over verder (cat)


    jaja, maak dat de kat wijs x'D *je weet wel wat ik bedoel*


    What's the point of living, when there's no death?

    Wat dóet ze?

    Ik vind dit verschrikkelijk. Volgens mij wilt ze de no. 2 Lady Gaga zijn of zo, of tja. Apart, vind ik het iedergeval. En zonde.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?