• Waarom we Frans en duit moeten spreken dan. 30% van onze export gaat naar Fransozie, en 40% naar Germany. NUTTELOOSHEID! Wie gaat er nou in de export? "=.= Echt niet heel het land...


    Alis volat propriis

    hahaha das wel een goede
    mss moeten we het doen voor de cultuur ofzoo
    weet ik veel:X


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    ben jij iedere dag tot zo laat op?:x

    Ik heb nooit Frans gehad, alleen 4 jaar Engels en 4 jaar Duits.


    -

    pompiedompim schreef:
    Ik heb nooit Frans gehad, alleen 4 jaar Engels en 4 jaar Duits.

    echt?
    das chil!

    Meh, ik snap echt niet waarom mensen zo moeilijk doen over dat we talen moeten leren. .___.

    Talen zijn hartstikke belangrijk. Heus niet iedereen ter wereld spreekt Engels, maar waarschijnlijk dan wel Frans, Duits, Spaans of iets anders.

    Maar weet je? Het is jullie probleem als jullie geen talen willen kennen. D:


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    Meh, ik snap echt niet waarom mensen zo moeilijk doen over dat we talen moeten leren. .___.

    Talen zijn hartstikke belangrijk. Heus niet iedereen ter wereld spreekt Engels, maar waarschijnlijk dan wel Frans, Duits, Spaans of iets anders.

    Maar weet je? Het is jullie probleem als jullie geen talen willen kennen. D:


    Maar als iedere mens op aarde nu eens Engels als tweede taal (tenzij Engels je moedertaal is) gaat leren, dan is alles toch opgelost?
    Oké, ik hou ook van talen, maar mocht ik willen zou ik Frans toch ook schrappen uit mijn lessenrooster.. Alsof ik dat ooit nodig heb..


    Let the Night embrace you

    Ik vind Engels en Duits belangrijk. Frans niet.

    is dat echt zo??
    ik dacht dat het was omdat duitsland onze buurland is
    maar dat frans snapte ik al niet..

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 12:13 ]


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Hm, ik krijg geen Frans. Alleen Duits en Engels..en dat is wel leuk.


    *~* Proud Luxury *~*

    Het is ook gewoon handig om die talen te leren zodat je je kan verwoorden als je naar een ander land gaat.
    En er zijn nog tientallen andere redenen hoor.
    Bv: Muziek.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 12:21 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    talen zijn leuk (cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Het heeft ook te maken met in hoeveel landen ze in de wereld ze Frans en Duits spreken. Dat zijn er best wel veel.. en op vervolg opleidingen zijn je leerboeken niet altijd Nederlands, soms krijg je ook gewoon een Franse of Duitse boeken..


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Het heeft ook te maken met in hoeveel landen ze in de wereld ze Frans en Duits spreken. Dat zijn er best wel veel.. en op vervolg opleidingen zijn je leerboeken niet altijd Nederlands, soms krijg je ook gewoon een Franse of Duitse boeken..

    spaan en portugees zijn veel grotere taalgebieden xD


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    spaan en portugees zijn veel grotere taalgebieden xD
    Spaans is dan ook wel de tweede wereldtaal, Duits is zelfs geen wereldtaal.


    Only losers can act the way you do

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:11 ]