Asylum schreef: Het is anders.. En zij doet wel 'ruig', maar omdat ze het niet goed kan brengen vind ik het een nogal rare clip.. Dat ruige past niet bij haar dus moet ze ook niet doen alsof ze zo ruig is, hehe. En ik blijf het niets vinden.
Zo hard lijkt het nu ook weer niet op Lady Gaga vind ik. Hallo, iedereen loopt tegenwoordig halfnaakt in videoclips? Als ik haar was, zou ik ook van haar Disney Channel-imago afwillen.
Ik vind het maar niks, haar fans zijn over het algemeen kleine kinderen en ook wat tieners geen enkele ouder laat haar 8 jarig kind hier naar kijken lijkt mij.
GerardWay schreef:
Ik vind het maar niks, haar fans zijn over het algemeen kleine kinderen en ook wat tieners geen enkele ouder laat haar 8 jarig kind hier naar kijken lijkt mij.
Misschien wil ze dat hiermee juist wel veranderen ? Aangezien ze Disney het liefst wil verbranden met der hanna pruik .Oké dat heeft ze niet letterlijk gezegd, maar het kwam er wel op neer
GerardWay schreef:
mijn nichtje van 8 wel, die is obsessed with lady gaga en miley
Asylum schreef: Het is anders.. En zij doet wel 'ruig', maar omdat ze het niet goed kan brengen vind ik het een nogal rare clip.. Dat ruige past niet bij haar dus moet ze ook niet doen alsof ze zo ruig is, hehe. En ik blijf het niets vinden.