• dit is. anders.


    Doet me om een of andere reden denken aan Lady Gaga.
    Like, ik vind niet goed ;x

    sorry als er al een topic van is :')

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 22:43 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Me no like.
    En zij wil serieus gezien worden met zo'n liedje? When i look at you vond ik toch veel beter.


    All this dampness is damp.

    Asylum schreef:
    Het is anders.. En zij doet wel 'ruig', maar omdat ze het niet goed kan brengen vind ik het een nogal rare clip.. Dat ruige past niet bij haar dus moet ze ook niet doen alsof ze zo ruig is, hehe. En ik blijf het niets vinden.


    DUDE! Get a life!!!

    Idd, dat is totaaaaal niet Miley Cyrus achtig...


    Beeeeeeeesje :-)

    Dámn girl! *Shane Dawson accent*


    You move me ......... Kurt

    was gaga haar nieuwe idool niet?
    want het lijkt er verdacht veel op, idd.

    Zo hard lijkt het nu ook weer niet op Lady Gaga vind ik. Hallo, iedereen loopt tegenwoordig halfnaakt in videoclips?
    Als ik haar was, zou ik ook van haar Disney Channel-imago afwillen.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 14:44 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Lagoon schreef:
    Ik vind het trouwens vreselijk :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het maar niks, haar fans zijn over het algemeen kleine kinderen en ook wat tieners geen enkele ouder laat haar 8 jarig kind hier naar kijken lijkt mij.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    RESCUExME schreef:
    Idd, dat is totaaaaal niet Miley Cyrus achtig...
    Gheheh wie beslist wat er miley cyrus-isch is? Jij? Disney Channel of Miley zelf :Y)(nerd)?


    Wie du mir, so ich dir.

    T lijkt idd nogal op Lady Gaga -.-'
    Mr t past ook helemaal niet bij haar, k vind Hanna Montana beter bij haar passe, zo'n Disney figuur...


    Inspiration can hit you any time

    GerardWay schreef:
    Ik vind het maar niks, haar fans zijn over het algemeen kleine kinderen en ook wat tieners geen enkele ouder laat haar 8 jarig kind hier naar kijken lijkt mij.
    Misschien wil ze dat hiermee juist wel veranderen :Y)? Aangezien ze Disney het liefst wil verbranden met der hanna pruik (krul).Oké dat heeft ze niet letterlijk gezegd, maar het kwam er wel op neer (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    GerardWay schreef:
    Ik vind het maar niks, haar fans zijn over het algemeen kleine kinderen en ook wat tieners geen enkele ouder laat haar 8 jarig kind hier naar kijken lijkt mij.

    mijn nichtje van 8 wel, die is obsessed with lady gaga en miley


    'All that shines turns to rust'

    Verschrikkelijk.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Asylum schreef:
    Het is anders.. En zij doet wel 'ruig', maar omdat ze het niet goed kan brengen vind ik het een nogal rare clip.. Dat ruige past niet bij haar dus moet ze ook niet doen alsof ze zo ruig is, hehe. En ik blijf het niets vinden.

    Ik vind het een beetje raar dat ze zoiets doet na een liedje zoals When I Look At You.. Echt een beetje vaag..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.