• dit is. anders.


    Doet me om een of andere reden denken aan Lady Gaga.
    Like, ik vind niet goed ;x

    sorry als er al een topic van is :')

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 22:43 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    lol, ik vind het wel een leuk liedje, not gonna lie :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind het juist helemaal niet Lady Gaga-isch. Eerder Britney -als je luister naar de muziek, en manier van zingen-. Ach, ik vind het leuk voor der dat ze zich nu wat meer 'durft' uit te drukken en ik hoop dat het voor haar de goede kant op gaat, kan me voorstellen dat mensen er niet zo positief op zouden reageren. :Y). Maar ik vind het idee wel tof. Het is goed dat mensen zo nu en dan eens uit de band springen, of ze nu iemand na doen of niet, het gaat om het idee.


    Wie du mir, so ich dir.

    PandaPirate schreef:
    OMG, lekker origineel is zij! -sarcasme-
    Trouwens ze is wannabe-Lady Gaga, want Lady Gaga's clips zijn veeeel beter


    cakes taking over the world

    Ze is zo mooi! ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Altijd al geweten dat ze een slet is. :Y)


    All was well.

    Ik dacht dat Miley iemand was die het goede voorbeeld gaf aan jongere kindjes?.. Blijkbaar niet dus.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind het niks..
    En dat heeft 2 redenen;
    1) Ze copy-cat van Lady Gaga. Dit soort videoclips zijn gewoon na gemaakt van Lady Gaga.
    2) Zij moet een voorbeeld voor kinderen wezen? In een kort pakje zingen dat ze ruig is en niet getemd kan worden? het is tenminste beter dan toen ze om die paal danste bij de teen choice awards of die foto's waar ze halfnaakt op staat:X


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik vind het geen leuke clip en liedje neither


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hahahahahaha! nice try!!!


    'All that shines turns to rust'

    al moet ik toegeven, een stukje van het refrein vind ik opzich niet heel erg.. maar das het enige


    'All that shines turns to rust'

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind het juist helemaal niet Lady Gaga-isch. Eerder Britney -als je luister naar de muziek, en manier van zingen-. Ach, ik vind het leuk voor der dat ze zich nu wat meer 'durft' uit te drukken en ik hoop dat het voor haar de goede kant op gaat, kan me voorstellen dat mensen er niet zo positief op zouden reageren. :Y). Maar ik vind het idee wel tof. Het is goed dat mensen zo nu en dan eens uit de band springen, of ze nu iemand na doen of niet, het gaat om het idee.
    Idd! Het is meer Britney als Lady Gaga!


    Get outta my head!

    RescueMe schreef:
    Ik dacht dat Miley iemand was die het goede voorbeeld gaf aan jongere kindjes?.. Blijkbaar niet dus.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind het juist helemaal niet Lady Gaga-isch. Eerder Britney -als je luister naar de muziek, en manier van zingen-. Ach, ik vind het leuk voor der dat ze zich nu wat meer 'durft' uit te drukken en ik hoop dat het voor haar de goede kant op gaat, kan me voorstellen dat mensen er niet zo positief op zouden reageren. :Y). Maar ik vind het idee wel tof. Het is goed dat mensen zo nu en dan eens uit de band springen, of ze nu iemand na doen of niet, het gaat om het idee.


    hoi, jij bent leuk.

    iemand anders die zich ergert aan dat haar haar constant achter dr oren zit, en je huge ears ziet.. ?


    'All that shines turns to rust'

    Go Miley (A)


    You can run but not hide