• Hebben jullie al plannen voor in de zomer(vakantie)? Zo jah welke?

    Dit zijn mijn plannen: Op vakantie naar Tsjechië met mijn vriendje <3, Lowlands, veel concerten, in de zon zitten. Ohjah, en ik moet ook nog werken x'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 9:50 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    naar Rock Werchter, Marco Borsato, Papa Roach & Ill Nino & Life Of Agony ;D. En ik ga 3 dagen naar België naar een vriendin en er komen 2 vriendinnen naar mij ^^ voor een week.. En verder veel in de zon zitten en ik moet ook gewoon werkenn (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Naar Parijs en naar België/Frankrijk ^^


    Life is hard and then we die

    Naar Luxemburg op zomerkamp, en natuurlijk de Tilburgse kermis! Verder zien we wel ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zeilen en feesten voor me leven!:Y)(yeah)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Onze vakantie gaat niet meer door in de zomervakantie, met mijn vriendje dingen doen :], met vriendinnen leuke dingen doen (shoppen =D) en ook nog werken. En heeeeel veel lezen =D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nou, Graspop, Rock Werchter, ik wil ook nog naar Pukkelpop, 10 dagen met mijn beste vriendinnen op kamp naar Kroatië en waarschijnlijk nog een vakantiejob. Niet zo veel, maar ik hou van rustige vakanties! (:


    Never run out of reasons to smile...

    lekker kamperen met mijn vriendje =D


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik heb nog niks gepland :S De vakantie boeken wil niet lukken, 3 plaatsen op de vliegreis terug terwijl we met zn 4en zijn, enzo.
    Owja, ik ga wel met Nikki logeren. En ik heb na mn examen soieso voor al 2 keer afgesproken met haar en Sebas. Verder eigenlijk niet?

    3 weken met mijn bf naar Spanje, een week met mijn ouders naar de zee, & als ik vakantiewerk heb, dat dus dan ook + festivals.


    Some people make the world special just by being in it

    Misschien mee met mijn vriend op reis, naar disney met een vriendin, naar de zee, festivals en de rest zie ik wel. Een maand langer vakantie om op te vullen :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga op wakeboard-, zeil- en misschien windsurfkamp en ik ga een week naar Turkije. (krul)


    Only losers can act the way you do

    met een vriendin 9 dagen naar duitsland, naar frankrijk 14 dagen met mijn familie.
    neer de zee,walibi,efteling,met vrienden


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ga een week op kamp naar Italië en een week naar Frankrijk met mijn ouders.. (waardoor ik niet naar Pukkelpop kan :/ )
    Voor de rest niet echt.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Naar Iran (metmnachternicht ofalleen), naar Spanje met mijn broer, slapen, tv kijken, internetten, slapen, nog meer slapen, en tja. Slapen :9~ En oja, heeeel veel skateboarden en surfen <3 :9~

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 15:24 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Op 4/5 weken op vakantie, meerpaaldagen, walibi, logeren etc.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.