• wel, ik heb geen idee of hier al een topic over is, wss wel.. maar mijn papa zegt al de hele tijd dat th commercieel geworden is. eerst vond ik egt van niet enzo, maar ik moet toegeven dat ik hem nu tog wel gelijk ga geven, overal waar je komt zie je wel th enz, alof het een hype * ofzoiets* is,. zeker nu ze zo perse willen doorbreken ik amerika. waarom moet dat zo nodig? als ze goed genoeg zijn zullen ze daar ook wel ontdekt worden. :S
    ik probeer niet te zeggen dat ik geen fan meer ben ofzo, wnt dat ben ik wel! ik wou gwn horen of jullie dat ook vinden?

    srry als hier al een topic over is ofz..

    iemand?

    Pff, ik vind ze ook commercieel -.-
    Wie heeft er nu van BFMV een string gezien?! Ik bedoel maar.. Mjah, ik vind het zo ongelooofelijk k*t dat ze naar de USA gaan :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    string vn bfmv x'D ghiihi x'D

    string vn bfmv x'D ghiihi x'D

    DIe hebben ze wel van TH... *zucht*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    NJa, tokio hotel is een product geworden

    NJa, tokio hotel is een product geworden

    *Agrees*
    Vind het al lang geen band meer >.<


    Mew <3

    ik weet niet eens of ik nog wel fan wil zyn, ik was fan voor de muziek, maar nu je ze egt overal ziet, bn ik ze n beetj beu.. niet dat ik ze haat ofzo ö

    ze hebben echt wel alles van Th: kleurpotloden, kaftpapier, kopjes, bekers, schriften, agenda's, strings, t-shirts, topjes, gommen, gewoon een schrijpotlood enzo, zo kan je nog wel even voortgaan hoor!!


    Let me be me...

    ze zijn heel commercieel geworden. en iedere band wil bekend worden in amerika en het was altijd al hun droom om daar door te breken.. ik heb er geen problemen mee hoor! alleen al die th-spullen worden wel een beetje te veel!


    Je moet worden wie je bent.

    Ze zijn best commercieel geworden, inderdaad.
    Maar aan de andere kant is het wel hún droom door in Amerika door te breken. En al die th-spullen, het is niet normaal meer.
    Tokio hotel, ik ben ze niet zat ofzo, en de muziek is super, de boys zijn super, maar,
    Ik vind eigenlijk dat ze meer een product/merk zijn geworden dat muziek maakt en zingt.
    Maar we mogen, als fan zijnde [vind ik], moeten we eigenlijk ook wel blij zijn dat ze in Amerika door aan het breken zijn!
    >< Maargoed..


    -

    Ze zijn best commercieel geworden, inderdaad.
    Maar aan de andere kant is het wel hún droom door in Amerika door te breken. En al die th-spullen, het is niet normaal meer.
    Tokio hotel, ik ben ze niet zat ofzo, en de muziek is super, de boys zijn super, maar,
    Ik vind eigenlijk dat ze meer een product/merk zijn geworden dat muziek maakt en zingt.
    Maar we mogen, als fan zijnde [vind ik], moeten we eigenlijk ook wel blij zijn dat ze in Amerika door aan het breken zijn!
    >< Maargoed..

    Je hebt wel gelyk, maar die Amerikanen sucken. x3 Ze stelen alles van ons ! Wannabe's. En heb je al gezien hoe fucking veel concerten ze daar geven Ö Hebben ze dat ooit in Nederland, Belgie of zo gedaan ? Volgens mij zelfs niet in hun eigen land. Als het aan mij zou liggen, zou ik als ik naar Wikipedia ging, twee links of zo maken -.- TOKIO HOTEL de MERK, en TOKIO HOTEL de BAND .
    Kutamerikanen. <-- Die moet in het woordenboek.xD VERTALING ; Amerikanen die echte fans nadoen, met name van Tokio Hotel, de band. Niet de merk. -.-


    ok

    wat kan TH er nu aandoen dat er zoveel dinge van hun gemaakt worde...
    die vrage da ni e >.<


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Omg, als je geen fan meer wil zijn omdat ze commercieel worden vind ik je erg omg -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hb toch nooit gezegt dat ze daar iets aan kunnen doen of wel?
    leuk, ik ben omg xD

    wat kan TH er nu aandoen dat er zoveel dinge van hun gemaakt worde...
    die vrage da ni e >.<

    ja! OMG -.-


    Keep calm and love Zayn Malik =)