• De stelling van vandaag luidt:
    Iedereen zou moeten geloven in 1 soort geloof

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Onzin!
    Ik geloof in niets!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, waar zouden mensen anders oorlog om moeten voeren?
    Even serieus: nee, waarom zouden we? Dan zou er wel veel minder oorlog zijn, maar het leven zou ook stukken minder interessant zijn.


    I am an idiot, I move.

    Het zou wel veel minder oorlog veroorzaken, maar de wereld zou er een stuk saaier op worden. Ik geloof in niets, maar geef toe: zonder al die verschillende godsdiensten zou de wereld maar een saaie, eentonige bedoening zijn.


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    Het zou wel veel minder oorlog veroorzaken, maar de wereld zou er een stuk saaier op worden. Ik geloof in niets, maar geef toe: zonder al die verschillende godsdiensten zou de wereld maar een saaie, eentonige bedoening zijn.


    Helemaal mee eens!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Nee. Je kunt niet geloof niet dwingen. Iedereen moet geloven wat diegene zelf wilt, of het nu God is, Allah of in geen van twee. Het maakt toch helemaal niets uit wat je geloofd. Het belangrijkste is dat je jezelf prettig voelt bij je geloof.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ergens zou het goed zijn,als altijd er maar 1 geloof zou zijn geweest dan had/heb je veel minder oorlogen. Maar nu gaat dat niet meer werken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee. Dat mag iedereen zelf bepalen

    ik vind dat je zelf mag weten waar je in gelooft en dat je moet respecteren waar een ander in gelooft ookal geloof je er zelf misschien niet in je wil zelf ook gerespecteerd worden dus als we dat allemaal kunnen kunnen we gewoon geloven wat we willen :'D


    A Noble was Born in Chaos

    Nee, want dan is er veel minder diversiteit in de wereld en dan valt er niets meer te ontdekken en te respecteren.
    Je moet zelf kiezen waar je in gelooft, niemand anders moet dat voor jou doen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Silvester schreef:
    Nee, waar zouden mensen anders oorlog om moeten voeren?
    Even serieus: nee, waarom zouden we? Dan zou er wel veel minder oorlog zijn, maar het leven zou ook stukken minder interessant zijn.


    It's not the same without you.

    nee, want we zijn ook niet allemaal dezelfde persoon. Ons geloof is een stuk van wie we zijn.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha, domme stelling,
    Nee,
    anders de wereld alleen bestaan uit klonen,
    Je geloof maakt je wie je bent, en het maakt de wereld een stuk minder saai (:


    wth.

    Oneens


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oneens, elke geloof heeft een andere god of wat dan ook. Iedereen moet het zelf bepalen.

    ZUK0 schreef:
    Oneens, elke geloof heeft een andere god of wat dan ook. Iedereen moet het zelf bepalen.