• Waarom gedraagt Justin Bieber zich zo 'gangster/verheven' draagt hij zulke 'gangster' kleren, met sieraden er al, en zingt hij vervolgens de meest zoetsappige liefdesliedjes die je je maar kan voorstellen?

    No offence tegen de fans, ook geen ruzies hier.


    Your make-up is terrible

    Omdat 'ie gay is Nikki, dûûûrrr!


    Life is hard and then we die

    Haha, geen idee. :'> Het geheel klopt alleen niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    GEEN FLAUW IDEE.
    Misschien vind hij dat wel cool ofzo? Probeert ie aandacht te trekken? Is dat zijn nieuwe stijl misschien? Hij zingt altijd zoetsappige liefdesliedjes, en het is me ook een raadsel waarom ie niet over een ander onderwerp zingt.
    En dit vind ik van hem terwijl ik een fan ben.
    Maar hij blijft hot :]


    we've only said goodbye with words

    Hij is eigenlijk gewoon een wangster :Y)
    En hij houdt van gangbangen.
    Oké, dat misschien ook weer niet, maar hij is wel wangster :Y)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Omdat ie die kleding leuk vind?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja en waarom draagt Tom die gangster kleding terwijl hij rock muziek maakt? Haha het is maar hoe je het bekijkt, waarschijnlijk vind hij dat gewoon leuk/mooi :]


    -

    wat ik al gemerkt heb is dat ie in elke clipje 1 meisje heeft dat hem aanstaart :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    MakeBelieve schreef:
    Ja en waarom draagt Tom die gangster kleding terwijl hij rock muziek maakt? Haha het is maar hoe je het bekijkt, waarschijnlijk vind hij dat gewoon leuk/mooi :]


    Omdat zijn benen ongelijk zijn (cat)
    Maar Tom luisterd heel veel van dat soort muziek -weetiktoevallig(gayhandje)- Haha maar dat vroeg ik me ook al af. Al vind ik het in een band anders omdat je dan meer invloeden van andere personen hebt. En ja, Bill kan dus niet rappen, helaas pindakaas.


    Your make-up is terrible

    Euh.. Echt geen idee?
    Misschien verwijzen zijn liedjes wel naar iets/iemand. Enja, misschien houdt hij gewoon van die stijl. Of het zit gewoon gemakkelijk/lekker.
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Omdat... hij gay is? (':


    your eyes are like stars in the night.

    Je hebt gelijk hij is ook totaal geen gangster type. Hij is een beetje een wannabe gangster :P


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat zijn benen ongelijk zijn (cat)
    Maar Tom luisterd heel veel van dat soort muziek -weetiktoevallig(gayhandje)- Haha maar dat vroeg ik me ook al af. Al vind ik het in een band anders omdat je dan meer invloeden van andere personen hebt. En ja, Bill kan dus niet rappen, helaas pindakaas.

    Haha, bill rappen omg?! XD


    -

    Bill rappen, dat gaat zo:
    'Yo, yo, ich bin Bill Kaulitz, von Tokio Hotel, und ich bin pro, pro, yo, yo! Und viele Mädchen lieben mir so, so! Und vielleicht sehe ich ein bisschen aus wie ein DoDo! Und für dich hab' ich kein Kado, no! Yo, yo! Und vielleicht muss ich gleich nicht mehr rappen, no, no.. Yo! Ich bin rapper Bill Kaulitz, und ich gehe, GO, GO!'


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Bill rappen, dat gaat zo:
    'Yo, yo, ich bin Bill Kaulitz, von Tokio Hotel, und ich bin pro, pro, yo, yo! Und viele Mädchen lieben mir so, so! Und vielleicht sehe ich ein bisschen aus wie ein DoDo! Und für dich hab' ich kein Kado, no! Yo, yo! Und vielleicht muss ich gleich nicht mehr rappen, no, no.. Yo! Ich bin rapper Bill Kaulitz, und ich gehe, GO, GO!'

    Genius! _O_


    -

    PUKKELxDING schreef:
    Omdat 'ie gay is Nikki, dûûûrrr!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!