• Waarom gedraagt Justin Bieber zich zo 'gangster/verheven' draagt hij zulke 'gangster' kleren, met sieraden er al, en zingt hij vervolgens de meest zoetsappige liefdesliedjes die je je maar kan voorstellen?

    No offence tegen de fans, ook geen ruzies hier.


    Your make-up is terrible

    Wasteland schreef:
    Hij is eigenlijk gewoon een wangster :Y)
    En hij houdt van gangbangen.
    Oké, dat misschien ook weer niet, maar hij is wel wangster :Y)


    Let's do this poo

    MakeBelieve schreef:
    Ja en waarom draagt Tom die gangster kleding terwijl hij rock muziek maakt? Haha het is maar hoe je het bekijkt, waarschijnlijk vind hij dat gewoon leuk/mooi :]
    Je haalt me de woorden uit mijn mond ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Hij is gay & een gigantische slijmbal ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    MakeBelieve schreef:
    Ja en waarom draagt Tom die gangster kleding terwijl hij rock muziek maakt? Haha het is maar hoe je het bekijkt, waarschijnlijk vind hij dat gewoon leuk/mooi :]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PUKKELxDING schreef:
    Bill rappen, dat gaat zo:
    'Yo, yo, ich bin Bill Kaulitz, von Tokio Hotel, und ich bin pro, pro, yo, yo! Und viele Mädchen lieben mir so, so! Und vielleicht sehe ich ein bisschen aus wie ein DoDo! Und für dich hab' ich kein Kado, no! Yo, yo! Und vielleicht muss ich gleich nicht mehr rappen, no, no.. Yo! Ich bin rapper Bill Kaulitz, und ich gehe, GO, GO!'



    Hahahahahahahha, dat is geniaal Annickje.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Bill rappen, dat gaat zo:
    'Yo, yo, ich bin Bill Kaulitz, von Tokio Hotel, und ich bin pro, pro, yo, yo! Und viele Mädchen lieben mir so, so! Und vielleicht sehe ich ein bisschen aus wie ein DoDo! Und für dich hab' ich kein Kado, no! Yo, yo! Und vielleicht muss ich gleich nicht mehr rappen, no, no.. Yo! Ich bin rapper Bill Kaulitz, und ich gehe, GO, GO!'


    Omg. :3
    beter word jij rapper. x'D geniaal ! n___x
    k zag het en ging zowat dood van het lachen ! >=P

    x. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    hahah ja het is wel een beetje raar :$


    ugubugu

    MakeBelieve schreef:
    Ja en waarom draagt Tom die gangster kleding terwijl hij rock muziek maakt? Haha het is maar hoe je het bekijkt, waarschijnlijk vind hij dat gewoon leuk/mooi :]


    Tanya is de beste.

    PUKKELxDING schreef:
    Bill rappen, dat gaat zo:
    'Yo, yo, ich bin Bill Kaulitz, von Tokio Hotel, und ich bin pro, pro, yo, yo! Und viele Mädchen lieben mir so, so! Und vielleicht sehe ich ein bisschen aus wie ein DoDo! Und für dich hab' ich kein Kado, no! Yo, yo! Und vielleicht muss ich gleich nicht mehr rappen, no, no.. Yo! Ich bin rapper Bill Kaulitz, und ich gehe, GO, GO!'



    Hahaha geniaal ^^

    Ik blijf bij mijn standpunt:
    Omgebouwde vrouw

    omdat'ie wannabe is? x; ik bedoel; hij had usher in zijn videoclip, en dan zo'n sappig liefdesliedje. dat matcht niet. x; maar ik wil geen ruzies kweken hier, het is mijn eigen mening x;


    Destroy what destroys you.

    PUKKELxDING schreef:
    Omdat 'ie gay is Nikki, dûûûrrr!


    Pop ate my heart.

    MakeBelieve schreef:
    Ja en waarom draagt Tom die gangster kleding terwijl hij rock muziek maakt? Haha het is maar hoe je het bekijkt, waarschijnlijk vind hij dat gewoon leuk/mooi :]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Wasteland schreef:
    Hij is eigenlijk gewoon een wangster :Y)
    En hij houdt van gangbangen.
    Oké, dat misschien ook weer niet, maar hij is wel wangster :Y)

    YIHAAH! Een zedendeliquent met een babyface, aah wat schattig! :9~ (krul)

    ON: Ik heb geen idee, maar ik heb het sowiezo niet op te veel arrogantie en daarmee niet op Justin Bieber :']


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Bill rappen, dat gaat zo:
    'Yo, yo, ich bin Bill Kaulitz, von Tokio Hotel, und ich bin pro, pro, yo, yo! Und viele Mädchen lieben mir so, so! Und vielleicht sehe ich ein bisschen aus wie ein DoDo! Und für dich hab' ich kein Kado, no! Yo, yo! Und vielleicht muss ich gleich nicht mehr rappen, no, no.. Yo! Ich bin rapper Bill Kaulitz, und ich gehe, GO, GO!'

    Geniaal :')

    maar omdat 'ie het leuk vindt om te dragen veronderstel ik