• Sinds 3 weken is het uit met mijn ex. Alles mooi en prima, veel liefdes verdriet achter de rug en al dat soort zooi.

    Ze had me 3 dagen voor het uit ging een smsje gestuurd met:

    Het spijt me dat ik vanavond niet langs kon komen, ik was te druk met school.
    I love you I realy do and I never, never, ever want to lose you!!!
    <3

    Gister kwam ik terug uit het buitenland waar ik heen moest voor school, Zette ik dood leuk msn aan en wat staat er in haar naam????

    <3u Sunshine

    Dus ik vragen van goh, who is the lucky one??? In de veronderstelling dat ze het weer over der zusje of een vriendin had.

    Blijkt dus dat ze verkering heeft met de buurjongen...

    Vandaag was dus de aap uit de mouw gekomen. Ze was al 3 maanden met hem aan het kloten. Afspraken met mij afzeggen zodat ze bij hem kon zijn en al dat soort dingen meer...

    Het deed zoveel zeer, dat ik emotioneel zo naar de Kl*t* was dat ik er van moest kotsen.

    Ik heb echt 11 maanden lang mijn opperste best gedaan. Haar altijd voorop gesteld. Selecties afgezegd om bij haar te kunnen zijn.
    En dan is dit wat ze mij aandoet.

    Iemand enig idee hoe je hier het beste mee om kan gaan want ik ben echt ten einde raad. Alles wat ik normaal deed om zoiets achter me te zetten lukt niet.

    Ps; Sorry voor mijn gezeik:$


    Life is like a box of chocolats,

    aawh, dat is erg voor je. :3
    Veel weggaan met vrienden, ijs & cliché films? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ahw, dit moet echt pijn doen ;3 Sorry, ik heb echt totaal geen benul van zo'n zaken.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Auwtsj...
    Pijnlijk.

    Probeer alles wat je kunt om het te verwerken, met name door afleiding. Als dat niet werkt probeer je de negatieve kanten van haar maar te bedenken, die je bij een ander persoon misschien wel helemaal goed vind. Bijvoorbeeld bij je idool, die je vast wel zal hebben. Persoonlijk is dat meestal mijn aanpak, alhoewel dat meestal wel leidt tot intense haat. Maar soms is dat gewoon het beste, want dan is de liefde; dus ook de verdriet, in ieder geval over.

    Als dat allemaal niet werkt, dan denk ik dat het in jouw situatie gewoon een kwestie van geduld is. Ooit zul je er wel overheen komen.
    Hoop dat ik je heb geholpen.
    (:


    Scream for mercy!

    Had ik ook. Hij deed de laatste tijd sowieso kortaf, kom ik terug van een weekendje weg. Guess what? ‘K. (L) Joyce’ -.-'


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    auw ): ! veel sterkte <3 das echt klote wat ze je heeftr aangedaan. maar als ze zo deed was ze je echt niet waard. jij verdient veel beter!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Afleiding zoeken.
    Met vrienden dingen doen en al die dingen.
    Het is echt kut wat ze heeft gedaan en ik vind het zelfs een beetje onacceptabel?
    Veel sterkte.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Sterkte, en misschien kun je veel weggaan met vrienden zodat je je gedachten wat kan verzetten..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Jeetje o_O
    Ik had eeeecht heel boos geworden en ook echt eerlijk gezegt wat ik ervan vond, en dat hij/zij gewoon kan opkakken D:
    Sterkte!


    I don't need words to feel those lips.

    Jezus.. bedenk je maar goed wat voor kutwijf het is.. ze is jou niet waard.


    ars moriendi

    Oh damn. Wat stom van haar o.o
    Ik heb niet echt een idee wat je kunt doen, maar ik denk wel dat praten helpt! (:


    Never run out of reasons to smile...

    praten dat helpt altijd.. zoek een persoon die je vertrouwt.. dan kom je al een stuk verder !
    en egt.. laat haar links liggen.. ze is jou niet waard ! ;o

    x. (flower)


    Life is a beautiful struggle

    Ocharme, dat is echt zo smerig van haar. Denk maar dat zij jou niet waar is, ghéhe.


    Tanya is de beste.

    Ik weet hoe je je voelt. Mijn ex maakte het uit en drie dagen nadat het uit was kwam ik te weten dat hij met iemand anders wilde dus ik zei tegen hem dat hij het met mij had uitgemaakt voor haar en hij dat natuurlijk afliegen. De dag erna was hij samen met haar.
    Dus ik weet hoeveel pijn het doet. En denk gewoon dat ze je niet waard is, want dat is ze ook echt niet.


    Ryan Dunn (ll)

    Ik herken het, heb nu ongeveer hetzelfde.
    Ander en beter zou ik zo zeggen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Oeh, pijnlijk.
    Wat een trut ;x
    Ik zou echt zo pissed zijn. Zoek afleiding met vrienden en ga samen wat dingen doen. Misschien kom je er zo beter overheen. Verstop je emoties niet, want anders kan het nog langer gaan duren. Misschien kan je er ooit nog eens met haar over praten?
    Ik weet het niet, sterkte!


    your eyes are like stars in the night.