• Ik ga morgen eindelijk een Wreck This Journal bestellen =D Ik wil er al zo lang een!

    Wie heeft hier een Wreck This Journal?

    Voor de mensen die niet weten wat het is: Het is een soort (dag)boek met allerlei opdrachten erin. Die moet je uitvoeren, op je eigen manier.

    Edit: YES! Ik heb hem net besteld =D Over 5 tot 7 werkdagen heb ik hem in huis =D

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 10:54 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb er geen, maar wacht er ook al laaaang op, maar mijn ma vergeet hem altijd te bestellen/kopen.


    -

    Ik. Heb er alleen nog niet zo super veel mee gedaan, maar dat komt omdat hij onderop een berg zware boeken ligt. 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omg. Die wil ik ook een ._.
    *wildathaarloonnubinnenkomt*


    TOMADDICT. <3

    Ik heb er geen,maar zou ze wel willen hebben. Weet iemand wara je die kan kopen(mijn vader heeft het niet zo op het bestellen via internet).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ik heb er geen,maar zou ze wel willen hebben. Weet iemand wara je die kan kopen(mijn vader heeft het niet zo op het bestellen via internet).

    Je kan hem bestellen via bol.com, dat is heel veilig. Of anders kan je bij de Bruna misschien wel vragen of ze hem bestellen voor je.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Elphaba schreef:
    Ik. Heb er alleen nog niet zo super veel mee gedaan, maar dat komt omdat hij onderop een berg zware boeken ligt. 8D

    We gaan hem samen wrecken als je bij mij komt :Y)


    Get back motherfuckerz'

    Joselyne schreef:
    (...)
    Je kan hem bestellen via bol.com, dat is heel veilig. Of anders kan je bij de Bruna misschien wel vragen of ze hem bestellen voor je.

    Als het via boll.com is mag het meschien wel maar verder mag ik dat soort dingen nooit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Expression schreef:
    (...)
    We gaan hem samen wrecken als je bij mij komt :Y)
    Yes, man :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    (...)Yes, man :Y)


    Jeuj :'D


    Get back motherfuckerz'

    YES! Ik heb hem net besteld =D Over 5 tot 7 werkdagen heb ik hem in huis =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil hem :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Neverland schreef:
    Ik wil hem :'D


    Tanya is de beste.

    Ik wil er ook 1 :9~


    -

    Heb hem al maanden, maar nog steeds niets mee gedaan. :'DDD

    De 16e komt ie binnen ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg