• ik weet het niet. ik geloof er wel in, maar ook weer niet. ik denk wel dat het riskant is om geesten op te roepen

    wat vinden jullie??


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Sorry, maar hier zijn al honderden topics over. :X Ga anders bij zoeken en typ dat woord in. Volgens mij vindt je daar vele topics van. =)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik weet niet, soms geloof ik er wel in...
    ooit riep ik eens de naam van mijn overleden kat, wij hoorden iets vallen..... ging naar boven.. wat lag er op de grond... een foto van mijn overleden kat.. of het gewoon stom toeval was ik weet niet..
    eigenlijk wil ik wel eens geesten op roepen alleen.. geen enkele vriendin durft(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik geloof er ni in ma ik heb er wel schrik voor :X
    xD


    Stop wishing, Start doing..

    Ik geloof er niet in, bullshit.


    I live for the applause, you will die for it.

    dat forum staat toch ook al op pagina 1?


    Alis volat propriis

    ik niet:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    lees het Net al eewde oude opeens omhooggeschopte topig ''Geesten'' Door, heb je 12 pagina's die je zeggen wie er wel en niet in gelofen ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    nou, niet echt. Ik geloof niet dat een of andere idioot een beetje high kan gaan zitten doen en dan opeens een hotline met een of andere dode heeft. En ik zie ook niet in waarom een geest aan stoelen zou gaan zitten schuiven.
    Maar ik heb een dode vader enzo, en ik heb wel eens het gevoel dat ik hem voel of hoor ofzo...


    Alis volat propriis

    Ik denk dat er wel geesten bestaan.
    Maar volgens mij moet je er gewoon voor openstaan, zo gaat dat toch bij alles.
    Als mensen er niet voor openstaan zullen ze het niet willen accepteren.
    Soms kan ik geestverhalen toch ook maar moeilijk geloven, maar als er zoveel mensen zijn die al iets hebben meegemaakt met een geest moet er toch wel iets van waar zijn, niet?
    En veel van die verhalen vind ik geloofwaardig eigenlijk.
    Allez ja, zo denk ik er toch over, dus ja, voor mij bestaan geesten echt.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 19:02 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Nee.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ja, want ik heb er zelf al één gezien. ><


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    -Argh, waarom opent die klote studiegids niet =='-
    ONtopic: Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wel, denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Guyana schreef:
    Sorry, maar hier zijn al honderden topics over. :X Ga anders bij zoeken en typ dat woord in. Volgens mij vindt je daar vele topics van. =)


    Die zijn allemaal eeuwenoude topics ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik geloof erin
    en ik heb ze ook vaak opgeroepen :X
    Ik zal het zeker niet aanraden en ik heb er ook heel veel spijt van.


    I'm the Lizard King, I can do anything!