• Hoi,
    Ik ben negen maand met mijn vriendje samen. En hij heeft gescheiden ouders, wat ik best wel kut vind. Nu ging hij deze hele week naar zijn vader. Die vader woont ver weg van mij dus is het lang rijden enzo. Maar het probleem is dat hij dit weekend ging gamen enzo. En nu stuurt hij al een heel weekend niet naar me.. Ik voel me rot, net of het hem niet kan schelen. Ik ben echt enorm kwaad op hem en voel me slecht. Ik heb super lang zitten huilen gisterenavond voor ik in slaap viel. Wat zou ik het best volgens jullie doen? X


    Go Fuck A Duck ='D

    Misschien wil hij nu gewoon even een weekend tijd voor zich zelf hebben. Alleen even voor hem zelf snapje? Jongens hebben soms zo'n moment dat ze liever alleen zijn, en even rust willen. Het is echt niet erg hoor, Het heeft vast niks met jou zelf te maken.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou het maar even laten,
    Misschien is er iets met hem ?
    Of misschien is er wel helemaal niets,
    en heeft hij niets door..
    Misschien wil hij gewoon even bij z'n vader zijn?
    Ik zou, als hij terug is, met hem gaan praten,
    Voorzichtig vragen wat hij allemaal gedaan heeft,
    als hij zegt dat hij veel gedaan heeft,
    dan kun je het hem niet kwalijk nemen,
    dat hij geen tijd had om je iets te sturen,
    Maar als hij niet zoveel gedaan hebt,
    moet je maar, voorzichtig, dus niet hysterisch gaan doen, vragen waarom hij dan niets van zich heeft laten horen..
    Ik zeg maar wat,
    Kijk maar of je er wat mee kan,
    Suc6 <3


    wth.

    Embrace schreef:
    Misschien wil hij nu gewoon even een weekend tijd voor zich zelf hebben. Alleen even voor hem zelf snapje? Jongens hebben soms zo'n moment dat ze liever alleen zijn, en even rust willen. Het is echt niet erg hoor, Het heeft vast niks met jou zelf te maken.

    Ik hoop het maar,maar dit is niet echt iets voor hem zie je. Maar je hebt vast gelijk, ik zal hem maar tijd voor zich gunnen.


    Go Fuck A Duck ='D

    Hij wil vast wel even alleen zijn.

    Konstantine schreef:
    (...)
    Ik hoop het maar,maar dit is niet echt iets voor hem zie je. Maar je hebt vast gelijk, ik zal hem maar tijd voor zich gunnen.


    Je denkt misschien dat het niets voor hem is. Maar jongens hebben ook gevoel. En misschien zit ie gewoon even niet zo lekker in zijn vel. En elk mens wil wel eens rust voorzich zelf. En lekker even alleen zijn. Dus niet meteen zo bang wezen hoor! <3 Als ie terug is, vraag hem gewoon dingen zoals xLilian zei. Maak je niet te druk! n_n


    Sometimes it's best not to care.

    En je schreef ook dat zijn ouders gescheiden zijn, en dat ie nu een x bij zijn vader is. Misschien wil hij gewoon even alleen tijd met zijn vader doorbrengen! ;]


    Sometimes it's best not to care.

    O.m.g.
    Précies hetzelfde hier.
    Haathaathaat.


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn vriendje doet ook wel eens zo, maar je moet je geen zorgen maken, zoals iedereen hier als zegt, wil hij waarschijnlijk gewoon eventjes alleen zijn, met zijn vader.

    Diffuse schreef:
    Mijn vriendje doet ook wel eens zo, maar je moet je geen zorgen maken, zoals iedereen hier als zegt, wil hij waarschijnlijk gewoon eventjes alleen zijn, met zijn vader.


    Tanya is de beste.

    Lieve Wendy,
    je moet weten dat jongens vaak niet zo denken en hier gewoon niet over na denken. Ik weet zeker dat hij het niet zo bedoeld je kan hem even bellen voor alle zekerheid maar hij zal het niet bewust gedaan hebben.
    ik ben er voor je <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij mij en me vriend ex ging het ook heel goed enzo, en opeens zegtie dat hij meer tijd voor zichzelf wou, nou probleem opgelost.
    Daardoor is het overgins niet uit gegaan hoor.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gamen is je Me-Time, om je in een andere wereld te begeven en alles om je heen te vergeten.
    Hij wil ff alleen zijn.


    I live for the applause, you will die for it.

    misschien wil hij tijd voor zichzelf... het komt vast wel goed!


    We only can learn to love, by loving.

    Misschien moet je met hem praten.
    praten helpt altijd.
    Als je het er met hem over hebt...
    Misschien geeft hij wel een verklaring, en dan kunnen jullie er allebei wat aan doen om alles weer op te lossen.
    Breng het wel rustig, anders dan voelt hij zich aangevallen, of misschien gekwetst want ja, mannen zijn soms gewoon vaag!


    I wish you were here.

    Suc6


    I wish you were here.