• Ik ga morgen eindelijk een Wreck This Journal bestellen =D Ik wil er al zo lang een!

    Wie heeft hier een Wreck This Journal?

    Voor de mensen die niet weten wat het is: Het is een soort (dag)boek met allerlei opdrachten erin. Die moet je uitvoeren, op je eigen manier.

    Edit: YES! Ik heb hem net besteld =D Over 5 tot 7 werkdagen heb ik hem in huis =D

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 10:54 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat voor opdrachten staan erin dan? Mij lijkt het leuk :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Wat voor opdrachten staan erin dan? Mij lijkt het leuk :9~

    Van alles: koffie morsen, op het boek gaan staan en stampen, de rug kraken... Noem maar op =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb hem (:

    En tijdens biologie was ik een bladzijde aan het scheuren -want dat moest(cat)-
    Vraagt m'n leraar wat ik aan het doen ben, nou gewoon: een boek lezen (nerd)

    Het is echt een leuk boek (:

    Haha, die wil ik ook :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Haha, die wil ik ook :Y)

    Een vriendin van mij heeft die! Nu jat ze elke keer de stickers die ik op mijn fruit heb.


    I clicked my heels and wished for you.

    Haha die wil ik ook :"D En dan uitvoeren op school, heerlijk :Y)


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    Haha die wil ik ook :"D En dan uitvoeren op school, heerlijk :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yes, ik krijg net een mail dat ie is overgedragen aan TNT. Hij komt dus morgen of overmorgen binnen! Dat wordt wrecken dit weekend =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ken het niet,eignelijk nog nooit van gehoord. Maar ik denk niet dat ik het zou kopen.

    Ghah, ik zit me nu steeds af te vragen hoe je bepaalde opdrachten moet aanpakken. Want als je ermee onder de douche gaat verpest je heb toch ;ó


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    Ghah, ik zit me nu steeds af te vragen hoe je bepaalde opdrachten moet aanpakken. Want als je ermee onder de douche gaat verpest je heb toch ;ó


    op bol stond in de beschrijving dat dat juist de bedoeling was :')


    Alis volat propriis

    Genius schreef:
    Ik wil er ook 1 :9~

    Ik heb hem al heel lang maar nog niet heel veel mee gedaan :X


    I'm a little bit lost without you <3

    Maggot schreef:
    Ghah, ik zit me nu steeds af te vragen hoe je bepaalde opdrachten moet aanpakken. Want als je ermee onder de douche gaat verpest je heb toch ;ó

    Je hoeft het ook niet onder de douche te houden, je mag de opdrachten interpreteren hoe je wil.
    Het is de bedoeling om het boek een beetje te verpesten. Het idee erachter is dat je met dit boek alles mag doen wat tegen de regels in gaat (rug kraken, koffie erop morsen, ezelsoren etc.)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg