• Ik ging dus vanmiddag met mijn moeder naar de stad, omdat ik vandaag geen school had. Het was vet gezellig, totdat we in een restaurant zaten. Toen was ik ineens keihard aan het janken omdat mijn ma vertelde dat ze van mijn pa gaat scheiden -niet dat ik het niet had zien aankomen, maar toch, vet kut-. Maar ik begon dus keihard te janken midden in dat restaurant, en al die mensen keken me aan. Lekker ._. En even later liep ik dus nog steeds huilend dat restaurant uit, knal ik tegen mijn mentor aan. Dus ik krijg ook weer gezeik op school waarom ik aan het huilen was.
    Ik loop nu ook al de halve dag te janken. En ik moet waarschijnlijk 2 keer verhuizen omdat ze geen van beide alleen dit grote huis kunnen betalen. En ik moet kiezen bij wie ik ga wonen maar ik weet helemaal niet meer wat ik wil. Het is echt zo'n vraag van: van wie hou je het meest, van mama of van papa? Tering hoe moet ik dat nou beslissen ._.
    Bwuh ik voel me echt klote.

    Zijn er hier nog meer mensen met gescheiden ouders? Hoe hebben jullie besloten bij wie je wil gaan wonen?

    Zo. Dat moest er even uit. Bedankt voor het lezen (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wowie, nou veel sterkte dan maar.
    Mijn ouders zijn al gescheiden, 8 jaar al


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Arme jij, ik weet hoe erg dat is.
    Mijn moeder heeft 4 mannen gehad, (ze was maar met 1 getrouwd) en elke keer moest ik weer verhuizen. Ik ben al wel 10 keer verhuisd.
    Sterkte (flower)

    Oh, Rosiee, je kan altijd bij mij terecht als je erover wilt praten <3
    Mijn ouders gingen scheiden, maar dat is er nooit van gekomen..


    -

    Sterkte (flower)


    I hope you die :3

    aw, veel sterkte! je komt er wel bovenop hoor.(:
    Ik ben ook 2 keer moeten verhuizen.
    Officieel woon ik bij mijn mama, en om de 2 weken in het weekend ga ik eens naar mijn papa.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Echt heeel heeel heeel heeel veel sterkte. <3

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 maart 2010 - 18:32 ]


    we've only said goodbye with words

    Ocharme. Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar toen ik pas twee was. Ik herinner me er dus niet veel van. Maar kan je niet voor co-ouderschap kiezen? Dan hoef je niet echt te kiézen tussen beide, al zou ik dat op dit moment zelf niet meer willen. Al dat gesleur iedere week is kinda boring. Als je vragen hebt of er over wil praten, wil ik het wel doen.


    Tanya is de beste.

    Sterke meid<3.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Heel veel sterkte. Als er iets is, maakt niet uit wat, ik ben er voor je.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Heel veel sterkte. Als er iets is, maakt niet uit wat, ik ben er voor je.

    Klinkt misschien beetje ongevoelig als ik het quote maar ik meen het wel (:


    your eyes are like stars in the night.

    Pliena schreef:
    Ocharme. Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar toen ik pas twee was. Ik herinner me er dus niet veel van. Maar kan je niet voor co-ouderschap kiezen? Dan hoef je niet echt te kiézen tussen beide, al zou ik dat op dit moment zelf niet meer willen. Al dat gesleur iedere week is kinda boring. Als je vragen hebt of er over wil praten, wil ik het wel doen.

    Ja daar moet ik sowieso tussen kiezen. Maar ik weet niet eens bij wie ik doordeweeks of bij wie ik in het weekend moet zijn.

    @ iedereen. Bedankt! (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, ik ben ook een kind van gescheiden ouders. Mijn ouders zijn eind 2007 gescheiden, het is dus nog redelijk vers. Mijn ouders wonen op 10 minuten fietsafstand van elkaar af. Ik woon dus bij allebei. Het was in het begin wel wennen, maar ik wist dat het beter was voor mijn ouders. Ik wilde ze gewoon gelukkig zien.
    We zijn nog steeds een gezin, want m'n ouders kunnen nog normaal met elkaar omgaan.
    Als ik toen bewust gekozen had, had ik er denk ik voor gekozen om bij mijn moeder te gaan wonen. Dit omdat ik niet echt een band met mijn vader had. Tegenwoordig ben ik blij dat ik dit niet heb gedaan. Door de scheiding heb ik een hele goede band met mijn vader gekregen.
    Het enige vervelende aan de scheiding vind ik nog altijd dat mijn ouders allebei een andere manier van opvoeden hebben. Mijn moeder is heel meegaand, ze laat heel veel toe en straft niet veel. Mijn vader is heel streng en strikt, alles volgens de afspraken en om zes uur eten. Ik was al die tijd gewend aan de opvoeding van mijn moeder. Telkens als ik dit zei tegen mijn vader, werd hij echter boos, en beweerde hij dat hij 'ons altijd al had opgevoed.' Ach ja. Je raakt eraan gewend.
    Heel veel sterkte meisje & ik weet helaas hoe je, je voelt.


    Life is hard and then we die

    Heel veel sterkte! (flower)


    Never run out of reasons to smile...

    Als je het al zag aankomen is het waarschijnlijk ook echt beter zo. Maar het is wel echt heel naar voor je. Zoek lekker steun bij je vriend(inn)en en schrijf het van je af, dat helpt.
    Heel veel sterkte ermee! (flower)


    I clicked my heels and wished for you.

    Heeeel veel sterkte meid! <3
    Maar kan je niet opteren om een week naar je moeder te gaan en een week naar je vader, zo af te wisselen? Dan hoef je niet echt een keuze te maken..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right