• Ik ben nu even héél boos op een vriendin. Ze zit ook op quizlet en ja, en is nu online. Maar het boeit me niet als ze dit leest.
    Ik ben boos op haar, en ik laat het haar merken.
    Ik "schreeuw" tegen haar. En wat zegt ze; Raas jij nu maar uit, scheld er op los.

    Ze moet niet zo lief doen als ik boos ben. En nee, jullie weten niet waarom. Maar het is alleen omdat ik een "zogenaamd" probleem heb. En ik doe mijn best te bewijzen dat het niet zo is, maar ze blijft doorgaan, en ik doe haar alleen pijn en zij mij. En ik zie het probleem helemaal niet.
    En ja, ik moest dat even zeggen.
    En sorry dat ik boos overkom, maar ik ben niet boos op jullie.((flower))
    Iemand ook van zulke vrienden die rustig blijven, en lief doen als jij boos op ze bent?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 20:46 ]


    everything, in time

    Nee, haha.
    Ze schelden altijd terug tegen mij, of lopen boos weg.


    Smiling but close to tears.

    vreselijk als ze dat doen!
    dan ben ik helemaal kwaad en dan gaan hun rustig reageren.. word ik alleen maar kwader van


    Never forget the things that make you smile

    Dat is.. frustrerend. Vooral omdat je zelf helemaal over je toeren bent.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind dat juist fijn, dan wordt ik zelf ook rustiger. Het helpt echt niet als je opeen boos iemand terug gaat schelden..


    Like everybody and trust no one.

    Dat is inderdaad erg frustrerend.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee, die van mij beginnen meteen te schreeuwen en schelden o.O


    Destroy what destroys you.

    Charisma schreef:
    ik vind dat juist fijn, dan wordt ik zelf ook rustiger. Het helpt echt niet als je opeen boos iemand terug gaat schelden..


    Jawel, dat reageert even lekker af en je kunt alle boze energie uit je gooien.


    everything, in time

    Nee, meestal kijken ze dan vuil, maar ik ben nooit echt kwaad op mijn vrienden behalve op 1 iemand maar dat is eigenlijk al geen vriend meer.

    En ik geloof jou.


    The soul needs autumn.

    Stel je eens voor als je je vriendin was oke, die geniet nu, omdat jij raast xD sorry xD


    "Let them eat cake!"

    NJ schreef:
    Nee, meestal kijken ze dan vuil, maar ik ben nooit echt kwaad op mijn vrienden behalve op 1 iemand maar dat is eigenlijk al geen vriend meer.

    En ik geloof jou.


    Jij hebt zeker al door waar het over gaat? (':


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Jij hebt zeker al door waar het over gaat? (':

    Ofcourse, ik ben een slimme meid(:

    Ik vind dat ze jou moeten geloven, ze kennen jou toch al goed genoeg om te weten dat je daar niet zult over liegen en zéker niet zult kunnen blijven volhouden met liegen. Ze zullen je binnenkort wel beginnen te geloven, maar vergeet niet dat ze het er zelf ook moeilijk mee hebben en dat het misschien tijd vraagt om te geloven.


    The soul needs autumn.

    Dat is echt irritant. Van frustratie word ik dan nóg bozer en des te groter de lol voor de ander. Dat mensen kalm blijven vind ik zo enorm irritant. Vooral als ze er door mij mee geconfronteerd zijn dat ze echt moeten stoppen met liegen en dan daar heel trots op zijn.

    ****** irritant.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb wel een msn adres dat je he-le-maal verrot mag schelden.

    ik haat het om ruzie te hebben met mensen die ik liefheb


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    ik haat het om ruzie te hebben met mensen die ik liefheb


    Same.
    Ik heb er nu zó spijt van, maar zij is nu offline.


    everything, in time