• Idd; mijn twee weken schoolvak vliegen zo voorbij ;o, 'tis alweer dinsdag, dus nog maar 5dagen ! Ikmoet kei veel doen in de vakantie voor school, maar natuurlijk waren er betere dingen te doen ;o . Dus, vandaag geen tijd, en in het weekend ook niet; en nog 106pagina's cursus natuurwetnschappen te ontleden ;s .
    vind er nog iemand dat de vakanties langer mogen zijn ? Of huiswerkloos ?
    x


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Ik vind dat ook. Ik moet nog bijna een hele taak maken. Pff, en ik heb er geen zin in. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Absoluut huiswerkloos ! En langer mag ook wel :Y)
    Ik heb donderdag als school weer begonnen is een mega-grote toets van geschiedenis (je kan het vergelijken met een examen), dus moet ik ook in de vakantie al gaan leren =S
    En ik moet ook nog een frans boekje lezen, en nog een boek voor nederlands :X En daar heb ik dus echt geen zin in, ondanks ik bezig ben met de hele twilightreeks opnieuw te lezen...Stomme scholen !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    jij hebt tenminste vakantie.

    Niet zeiken,ik heb nieteens vakantie gehad xD


    ars moriendi

    Ik heb zelfs nog niet eens echt vakantie gehad, want ik werk tijdens de vakantie enkele dagen op mijn stageplaats...

    Ik moet nog beginnen aan mijn minstens tien minuten durende spreekbeurt voor Frans (a) Maar als je nog eens zegt dat de vakantie bijna om is dan kom ik je mollen.

    Huiswerkloos & langer! Maar dat is waarschijnlijk teveel gevraagd >< Ik denk dat langer dan beter is, maar zullen ze dan niet meer huiswerk durven geven? Dus huiswerkloos dan maar! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Idd ; ikwil gwn huiswerkloos en meer vakantie ;p
    niet langer maar meer ;p . Om de paar weken mintens 2wkeen vrij ;d 'tzou zalig zijn !


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Eloquently schreef:
    Ik moet nog beginnen aan mijn minstens tien minuten durende spreekbeurt voor Frans (a) Maar als je nog eens zegt dat de vakantie bijna om is dan kom ik je mollen.

    'tis nog lang niet om ;p nog 5dagen, maar dat vind 'k te weinig !


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    invincible schreef:
    jij hebt tenminste vakantie.


    I love Marshawk

    :O had ik maar vakantie..


    Never forget the things that make you smile

    Ik moet nog wachten, Schade.

    Ik heb niet eens huiswerk tegen den 19de te doen. Dus ik heb een huiswerkloze vakantie.

    Jaa ze gaan veel te rapp!
    Khaat het
    en ik moet ook nog kei veel leren xs


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    invincible schreef:
    jij hebt tenminste vakantie.


    we were always meant to say goodbye.