• Haaaaaaaaaaaaaaaaay,

    Ik wil naar de kapper. Maar ik weet echt niet hoe ik het wil. Ik wil scene haar. Maar heeft iemand een foto, hoe ik het moet doen? Ik heb zelf de hele tijd zitten zoeken, maar ik kan NIKS vinden...

    x

    volgens mij kun je het beste tegen de kapper zeggen dat je het in laagjes wil (heel veel laagjes..) volgens mij zit je dan al in de buurt:P.. Maar het staat hier toch vol met scene haar plaatjes?:P

    volgens mij kun je het beste tegen de kapper zeggen dat je het in laagjes wil (heel veel laagjes..) volgens mij zit je dan al in de buurt:P.. Maar het staat hier toch vol met scene haar plaatjes?:P

    Kaal!
    -Oh, ik ben toch zo grappig.-


    blame the bully.

    volgens mij kun je het beste tegen de kapper zeggen dat je het in laagjes wil (heel veel laagjes..) volgens mij zit je dan al in de buurt:P.. Maar het staat hier toch vol met scene haar plaatjes?:P


    Ik heb het in laagjes gehad, en daar heb ik een trauma aan overgehouden. xd

    Euhm... Ik heb iig geen plaatjes x3
    en ik weet ook niks, dat is ook de reden waarom ik het komende jaar niet naar de kapper zal gaan:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kort, in heel veel laagjes, met dan extentions?

    kee mss een HEELdomme vraag van mij
    maar wat willen jullie zeggen met

    in heel veel laagjes


    Gilles (ll)

    Wrm willen veel mensjes nu allemaal 'scene haar' =.=''
    Ik z0u toch v0or kaal gaan =']
    [ikweethet,ikbengemeen]


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Hier zijn echt al ettelijke topics over. Gebruik de zoekfunctie eens...


    No growth of the heart is ever a waste

    Wrm willen veel mensjes nu allemaal 'scene haar' =.=''
    Ik z0u toch v0or kaal gaan =']
    [ikweethet,ikbengemeen]


    Nou, omdat dat mooi is.

    Ik doe altijd laagjes zonder pony
    Het ene moment kan je dan heel chique je haar doen en het andere moment scene. Als scene je gaat vervelen kan je het stijlen/krullen.

    Ik raad altijd laagjes aan. Laagjes is voor iedereen handig huppels/scene ect.

    (...)

    Ik heb het in laagjes gehad, en daar heb ik een trauma aan overgehouden. xd



    misschien komt dat omdat je slag hebt ofzoo.. dan zou je het dus moeten stijlen..

    Kaal!
    -Oh, ik ben toch zo grappig.-


    Dat wil ik oooooook ^^

    ^^ Mijn geheime zusje Kath segt idd wat helders o_o x3
    maar ff denke..
    ik heb het ook in laagjes en sguine lok n_n en ik kan het lekker scene make alsk 5 minuten toupeer en beetje styl x3
    gheghe


    We can only learn to love by loving.