• mensen ik ben echt bang , ik weet al sinds een paar weken dat ik op bijde geslachten val , maar durf het niet tegen mijn ouders te vertellen , 9ik ben gewoon bang oor hun reactie alsjeblieft kunne jullie mij helpen ik weet echt niet wat ik nu moet doen .

    Waarom moet je dat vertellen dan?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Inderdaad.
    Waarom zou je het vertellen als je het niet wilt/durft/kunt/etc?
    Je moet doen wat jij wilt doen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    je hoeft het niet te vertellen..

    Als je voelt dat je er klaar voor bent kun je het vertellen, maar zoals ze hierboven al zeggen: Het hoeft niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    wacht mss nog eve dan..wen er eerst zelf effe aan ofzo x-) zeg het als je er klaar voor bent oki?(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    He,

    ik heb het ook niet aan mijn ouders verteld hoor.. Als ik ooit een vriendin krijg dan zeg ik het wel maar tot die tijd hoeven hun het niet te weten van mij..


    One of the Duo Of Evilness

    ik zou nog ff wachten, miss blijkt later wel dat het een fase was ofso, niet lullig bedoelt maar het kan wel:O

    Gewoon zeggen, dan kun je het maar gehad hebben ;D. Maar het kan idd ook gewoon een fase zijn. Nja geen idee, sterkte!


    I don't need words to feel those lips.

    Zeg het gewoon.
    Dan ben je er van af.

    Ik zou het zeggen wanneer je een vriendinnetje hebt =)
    Anders; hou het gewoon voor je.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Je kunt het hen vertellen als je er klaar voor bent ?


    A. ikmisje.

    wachten maakt het alleen maar erger.
    en je ouders houden echt wel van je ook al val je op beide. =)
    vertrouww me maar . !

    Succes (flower)
    kus.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Je hoeft het hen echt niet te vertellen als je er nog niet klaar voor bent…
    Mijn ouders hoeven het ook niet te weten.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Eerlijkheid duurt het langst, en soms komt dat gewoon goed uit. Zoals iedereen al zegt; vertellen als je er zelf klaar voor bent. Het meest voor de hang liggende advies, maar wel de beste.


    believers never die.

    Probeer vaagjes iets te zeggen van dat je op tv of op school het over dat soort dingen hebben gehad en misschien dat zij dan wel zeggen wat ze ervan vinden, mijn ouders blijven me maar inhameren dat als ik gelukkig ben zij het allemaal goed vinden.


    To fight is to life and to life is to fight