• SLUITE MAAAR!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:08 ]

    Hoe ben je daar achter gekomen dan?


    Bored.

    Dat is iedereen ineens. :c Door die internetzelftests denkt iedereen dat ze HSP zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat is iedereen ineens. :c Door die internetzelftests denkt iedereen dat ze HSP zijn.

    Hier kan je een test doen

    Assassin schreef:
    Dat is iedereen ineens. :c Door die internetzelftests denkt iedereen dat ze HSP zijn.

    Daarom. Bij mij is het vastgesteld door mijn psycholoog. Ik geloofde er eerst geen f*ck van toen Kirsten me dat vertelde. Maar achteraf bleek ze dus wel gelijk te hebben.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    Hoe ben je daar achter gekomen dan?


    Nou ik wist sowieso al wel dat ik best een gevoelig meisje ben, en toen ben ik dat eens gaan googlen. En zo'n beetje alles klopte en ik herkende ook zowat alles.

    astridc schreef:
    (...)
    Hier kan je een test doen

    'Herken je je in wat kenmerking van HSP en wil je weten of je daadwerkelijk HSP bent? Eigenlijk mag dit alleen vastgesteld worden door een psycholoog of psychiater.'


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    'Herken je je in wat kenmerking van HSP en wil je weten of je daadwerkelijk HSP bent? Eigenlijk mag dit alleen vastgesteld worden door een psycholoog of psychiater.'


    okeej..

    Ik ben heel gevoelig/emotioneel maar ik denk niet dat is HSP heb.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    astridc schreef:
    (...)

    okeej..

    Zelftests zijn dus geen diagnose. I rest my case.


    Bored.

    Ik niet, maar ik denk niet dat je op een internettest kan vertrouwen. Tijd om een psycholoog/psychiater te bezoeken?


    comfort in c h a o s

    Bij mij is het vastgesteld door een psycholoog. En ik heb er mee om leren gaan door de tips die ik van haar krijg en door hypnotherapie.