• Kent iemand een mooi boek dat over pesten gaat? Het moet een jeugdboek zijn. Het mag over alle soorten van pesten gaan. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Spijt van Carry Slee?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Spijt van Carry Slee?
    Daar had iemand van mijn groepje het over, maar ze wou dat niet lezen omdat het te aangrijpend/erg is. Maar toch bedankt. ;3


    Only losers can act the way you do

    Pestkop schreef:
    (...)Daar had iemand van mijn groepje het over, maar ze wou dat niet lezen omdat het te aangrijpend/erg is. Maar toch bedankt. ;3

    Hij is wel zielig, want het eindigd niet goed. Maar het is wel een mooi boek dat je zeker gelezen moet hebben. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Waarom een jeugdboek, is het een opdracht? Ik lees eigenlijk geen jeugdboeken, alleen voor de grap van die typische tienerboeken over verliefde kinderen en zo.
    Ik kende trouwens nog wel een boek, over zo'n jongen met rood haar. Oranje boven of zo (moest ik ooit op de basisschool lezen dus misschien is dat weer té kinderachtig (: )


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    Waarom een jeugdboek, is het een opdracht? Ik lees eigenlijk geen jeugdboeken, alleen voor de grap van die typische tienerboeken over verliefde kinderen en zo.
    Ik kende trouwens nog wel een boek, over zo'n jongen met rood haar. Oranje boven of zo (moest ik ooit op de basisschool lezen dus misschien is dat weer té kinderachtig (: )
    Ja, het is voor een opdracht op school.


    Only losers can act the way you do

    kappen volgens mij, is van carry slee. zij heeft heel veel van dat soort boeke:P


    love is in the air... but i can't fly

    Pfoe.. Even denken. Is alweer een tijdje geleden dat ik jeugdboeken las.
    Inderdaad, ik dacht ook aan Spijt, maar aangezien je die al gelezen hebt.. Even denken.
    Ik heb even opgezocht op google:
    Greet Beukenkamp: Al het water van de zee.
    Kirsten Boie: Nu niet, Nooit niet.
    Aidan Chambers: Tirannen
    Theo Engelen: Schoolstrijd.
    Ze gaan allemaal over pesten.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Achtste groepers huilen niet van Jacques Vriens gaat ook gedeeltelijk over pesten als ik het goed heb.


    "Let them eat cake!"

    Bikkels van Carry Slee :]
    Jammer genoeg mag ik zulke boeken niet meer lezen voor m'n litlijst, anders was ik snel klaar :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Confetti Conflict van Carry Slee.
    Probeer gewoon eens wat boeken van Carry Slee xD?


    Life is hard and then we die

    Mythical schreef:
    Achtste groepers huilen niet van Jacques Vriens gaat ook gedeeltelijk over pesten als ik het goed heb.
    Volgens mij is het hoofdthema leukemie/kanker.


    Life is hard and then we die

    Spijt, maar dat boek is zo standaard en niet echt super naar mijn mening. Alle boeken van Carry Slee hebben nogal hetzelfde plot. Iemand heeft problemen en er gaat iemand dood en aan het eind komt het altijd goed.
    Maar ik weet niet echt iets.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.