• Ja, weetje hoe grappig.
    Mijn leraar Duits is een tijdje geleden geopereerd, en daarom was hij een paar weken weg. Nu hadden we daarvoor afgesproken dat hij een keertje een songtekst voor Tokio Hotel zou geven aan de klas om in te vullen (zonder dat ze wisten dat het van Tokio Hotel was). Dit doet hij namelijk vaker met Duitse liedjes. Voordat we de songtekst (Sonnensystem) moesten invullen, hadden we een tekst gelezen over emo's. Nou ik lag dubbel XD Toen iedereen erachter kwam dat de songtekst van Tokio Hotel was, liep er zelfs eentje de klas uit. Geniaal gewoon xD


    Life is hard and then we die

    Nou, jij krijgt tenminste songteksten van bands bij Duits. Het enige wat wij hebben gehad, is iets met 'hurra,hurra -nogwat-' yaay.

    Even over wat je zei van die jongen die de klas uit liep. Wat hij zegt over emo's is helemaal waar. Ook één van de redens waarom ik emo's haat. Nou ja, ik haat ze niet, ik erger me aan ze. En dan heb ik het over het gedrag van emo's. Ik heb niks tegen de style. Ik bedoel, ik ben zelf ook alternatief. Maar de meeste emo's gedragen zich echt arrogant.


    "Let them eat cake!"

    Whaha :')


    I don't need words to feel those lips.

    De keer dat wij ons lievelingsliedje mochten laten horen bij mentorles was ik zo bang voor de reacties van de klas dat ik maar Britney Spears heb gekozen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mythical schreef:
    Even over wat je zei van die jongen die de klas uit liep. Wat hij zegt over emo's is helemaal waar. Ook één van de redens waarom ik emo's haat. Nou ja, ik haat ze niet, ik erger me aan ze. En dan heb ik het over het gedrag van emo's. Ik heb niks tegen de style. Ik bedoel, ik ben zelf ook alternatief. Maar de meeste emo's gedragen zich echt arrogant.
    Ja precies. Toen hij dat zei dacht ik ook gelijk van; Ja, hij heeft wel gelijk eigenlijk..


    Life is hard and then we die

    ik de 2de ging onze duits leraar posters van TokioHotel ophangen., je wil niet weten hoe die er na 1 dag al uitzagen., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    ik de 2de ging onze duits leraar posters van TokioHotel ophangen., je wil niet weten hoe die er na 1 dag al uitzagen., x'D


    Hahah. x'D
    Dat zal bij ons ook gebeuren denk ik...
    :X


    Nothing to say, I'm just a little fisch in the sea.

    Assassin schreef:
    Haha!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Lagoon schreef:
    Haha, daar had ik bij willen zijn :'D


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    t is precies alsof een vriendin van mij uit de klas loopt die kan tokio selfs nog niet aanhorenxD


    svdm

    Haha ;p

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 21:37 ]


    My friends are my estate.

    NYC schreef:
    Ik vat hem niet?


    I hope you die :3

    Hmm tsja,
    Die muziek werd alleen gespeeld voor een presentatie.
    Anders speelt hij op de piano Amy Macdonald.
    Of die andere waarvan ik de naam niet meer weet.
    :X


    Nothing to say, I'm just a little fisch in the sea.

    Lmao, zalige leraar x)


    Beeeeeeeesje :-)

    Hahah,
    (Not)

    Maar het ergste is als hij zijn mond opendoet.
    Dan.. Nou je weet.
    Het klinkt echt niet!


    Nothing to say, I'm just a little fisch in the sea.