• Die ene film die een keer op nickelodeon was dat ging volgens mij over een voetbal iets en er was een grote enge pestkop die had een voetbal team en die had ruzie met een paar andere gastjes en ze gingen dan een wedstrijd spelen alleen dan gingen ze eerst oefenen en er kwam ook een meisje in voor die mee wou doen... en toen aan het einde gingen ze die pestkop en z'n team verslaan in een boomhut ofzo...

    Beetje raar uitgelegd maar dat is het enige wat ik ervan herrinner.. owja ook een van die jongens kocht een roze fietsband voor z'n fiets XD

    Edit: de film is dus nederlands.. niet engels.. de film heet de wilde bende

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 11:04 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik zou het niet weten ;x


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    wanneer en hoelaat?


    Live life like a raver.

    andrew schreef:
    Ik zou het niet weten ;x

    Volgens mij was doe vandaag op,maar ik weet het niet zeker. Kijk anders op de site van nicolodeon.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Volgens mij was doe vandaag op,maar ik weet het niet zeker. Kijk anders op de site van nicolodeon.


    nee dat was The Little Giants ofzo maar dat was met rugbyy..


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Exercitus schreef:
    Volgens mij was doe vandaag op,maar ik weet het niet zeker. Kijk anders op de site van nicolodeon.


    daar staat ie niet tussen ook niet van die lijst met films van filmbreak ofzo


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Geen idee, ik kijk nooit op nickelodeon, die klep de klepper is stom! >.<


    Als je maar een ananas hebt..

    Rugby football bijna het zelfde;)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Rugby football bijna het zelfde;)


    Jah i know XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    was dat niet dat dat andere team allemaal kleine kinderen waren en dat andere team van die grote pestkoppen? Of zit ik nu helemaal verkeerd!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    andrew schreef:
    was dat niet dat dat andere team allemaal kleine kinderen waren en dat andere team van die grote pestkoppen? Of zit ik nu helemaal verkeerd!


    Jah! XD dat was het.. maar hoe heet ie film?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Powerfull schreef:
    (...)

    Jah! XD dat was het.. maar hoe heet ie film?

    Hmm ik zou eht niet meer weten, maar die was toch erg lang geleden op nickelodeon?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    andrew schreef:
    (...)
    Hmm ik zou eht niet meer weten, maar die was toch erg lang geleden op nickelodeon?


    Jha XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Powerfull schreef:
    (...)

    Jha XD

    Als ik het weer weet zeg ik het wel ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    andrew schreef:
    (...)
    Als ik het weer weet zeg ik het wel ;D


    Ddankjee:P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.