• Onze leerkracht Nederlands is echt zo erg. Die vindt vanalles uit om je zwart te maken voor de hele klas. Hij moet ook echt alijtd zijn gelijk halen. Een discussie aangaan met die man, dat doe je beter niet. ><

    We moesten bijvoorbeeld vandaag een sprookje expressief voorlezen en een meisje had dat heel goed gedaan, wat zegt ie?
    'Het expressieve gedeelte was wel goed. De vertellersstem was niet goed. Je hebt nu eenmaal niet zo'n aangename stem om naar te luisteren.' Nouja, dat zeg je toch niet?

    Of, 'M., heb jij er als een bij stil gestaan dat deze morgen een miljoen kinderen nog niet gegeten hebben?'
    'Oh, zelfs S. heeft zijn taak gemaakt!'

    Echt allemaal op zo'n spottende manier. Aargh, haat aan die man ><

    x'3.


    Listen to what we're not saying..

    bah.
    ik haat de meeste leraren
    Ze zijn altijd zo,
    bah:S


    It's not the same without you.

    wat dom.

    dat zeg je toch nie als je leraar bent.
    1 lerares van mij, is ook zo.

    echt dom.

    x3

    Mijn levo leraar is ook zo.
    :S Ik haat hem, en toen stond ik ook nog bij hem met de open dag... :S


    You move me ......... Kurt

    mijn gs leraresse heeft een keer een meisje uit mijn klas uitgescholden voor oliebol, de halve klas eruit gestuurd en de andere helft liep er daarna ook nog is uit! Echt super vet.
    MAAR DIE DAG WAS IK NET ZIEK! LEUKSTE LES GS EN DAN BEN IK ZIEK! *$%^^&#$^t%#$$%^


    bla bla bla

    *juicht*
    ich heb zo'n leraren niiet
    nah jaah 1tjee dann maar diie moet zijn bek houden als iie mij ziet x'D


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Er zijn zoveel leerkrachten die zo'n uitspraken doen. Wij hebben nog een veel ergere, maar die lachen we gewoon uit. Zo'n bitch, gewoon pesten, nu komt ze niet meer naar school xD

    Wat een verneukte gast. >_<

    Dom ,, ><

    een leraar zei een x dat ik anorexia had xD


    Dat had een leerkracht eens tegen een vriendin van me gezegd. Ze heeft niet eens anorexia, ze is gewoon mager. Ik vind dat je als leraar zoiets niet hoort te zeggen O.o


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb ook zo'n leraar! Voor wiskunde en economie. En hij lacht echt iedereen uit enzo; zoals jou leraar.
    En ik haat hem ook (;


    Never run out of reasons to smile...

    ohh, leraars niets dan boecht,
    die van ons roepen altijd of
    zijn boos of zeggen gewoon
    wa we moeten schrijven ookal
    snappen we het niet --'


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    echt precies het zelfde!

    ook bij nederlands en telkens moet hij ht laatste woord hebben of weer een of andere belachelijke onozele zin die nergens op slaat aleen maar omdat hij leuk wil zijn voor de rest van de klas


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    echt precies het zelfde!

    ook bij nederlands en telkens moet hij ht laatste woord hebben of weer een of andere belachelijke onozele zin die nergens op slaat aleen maar omdat hij leuk wil zijn voor de rest van de klas


    Hah, dat is bij ons ook. Dan maakt ie een grap die helemaal nergens op trekt en dan begint ie met zichzelf te lachen ><


    Listen to what we're not saying..

    Mijn leraar Nederlands en tegelijkertijd mentor denkt dat je spijbelt, en zit te 'kankeren' op de hele klas terwijl er niks aan de hand is. Het schijnt gewoon niet aan zijn verstand te brengen zijn dat de bom op barsten staat. Binnenkort ouderavond, dat belooft wat.
    Welcome to my world.
    PS: Dan heb ik het wurgseks gedeelte nog niet benoemd =='


    No growth of the heart is ever a waste

    mijn muziek docent is ook zo,
    als je iets niet weet gaat hij zeggen:
    ooh,ben je dan zo dom dat je dat niet eens bergrijpt!?
    als hij het over een opgaven ofzoiets heeft dat je niet snapt,sorry hoor maar volgens mij komen we naar school toe om te leren en niet om uitgemaakt te worden voor dom.
    gaat die vent ook zeggen:
    als jullie dit niet eens weten horen jullie niet in deze vh(havo/vwo)klas >.<

    xx


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    echt hea, leraren die hun leerlingen belachelijk maken zijn echt zo kut, mijn wiskundeleraar doet dat ook altijd, en als je er dan wat over zegt tegen hem dan doet hij alsof er niets is.