• Ja, weetje hoe grappig.
    Mijn leraar Duits is een tijdje geleden geopereerd, en daarom was hij een paar weken weg. Nu hadden we daarvoor afgesproken dat hij een keertje een songtekst voor Tokio Hotel zou geven aan de klas om in te vullen (zonder dat ze wisten dat het van Tokio Hotel was). Dit doet hij namelijk vaker met Duitse liedjes. Voordat we de songtekst (Sonnensystem) moesten invullen, hadden we een tekst gelezen over emo's. Nou ik lag dubbel XD Toen iedereen erachter kwam dat de songtekst van Tokio Hotel was, liep er zelfs eentje de klas uit. Geniaal gewoon xD

Life is hard and then we die

BK schreef:
    (...)
    Nou, ze begonnen me zo uit te schelden en uit te lachen dat ik het niet meer aan kon.

Damn, dat is echt een kutstreek.
    - slaat iedereen uit jouw klas -

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Yeah, hij liep de klas uit omdat hij een gruwelijke hekel heeft aan de muziek.
    En over de emo-tekst had hij ook gelijk een oordeel. Ik dacht eerst dat hij iets wilde zeggen in de trance van; 'emo's zijn lelijk en snijden zichzelf.' Maar hij zei: 'Ik heb een hekel aan emo's omdat ze zichzelf niet mooi vinden, en zich daardoor alleen maar boven andere personen plaatsen, die zichzelf niet lelijk vinden. En ook vind ik het nogal stom dat ze het leven haten, want het leven is iets moois.' Toen ik dat hoorde was mijn hele visie op hem verandert. Hij had een acceptabel standpunt, waarin ik hem eigenlijk gelijk in moest geven.

Clockwise schreef:
    (...)
    Damn, dat is echt een kutstreek.
    - slaat iedereen uit jouw klas -

Oude klas hoor, ik ben inmiddels verhuisd en heb een klas waar ze me wel accepteren ;]

-

BK schreef:
    (...)
    Oude klas hoor, ik ben inmiddels verhuisd en heb een klas waar ze me wel accepteren ;]

Beter maar. ;'D
    Anders ging ik ze hoeken, haha. (krul)

Smiling but close to tears.

Whoo, ik moet morgen voor duits mijn lievelingslied voorstellen, en het is er dus eentje van Tokio Hotel geworden.
    Nu zitten er in mijn klas nogal fameuze Tokio Hotel haters.. Maar ze weten van mij dat ik fan van ze ben en ze hebben er nog nooit lastig over gedaan, ze snappen alleen niet waarom ik in godsnaam fan van ze ben, en of ik hen nu écht knap vind Ö.
    Maar stiekem ben ik wel benieuwd hoe ze gaan reageren x'D..
    En het is trouwens door zo'n invullied dat ik 3 jaar geleden fan ben geworden :D

[ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 18:41 ]

And the wheels just keep on spinnin'

heb ik oook eens gedaan bij men vriendje 8D ik had een cdtje gebrand met allemaal lieve liedjes en dan in your hsadow van th had ik er ook bij gezet , zonder dat hij wist wie de uitvoerder was..
    wel dat was dus in januari en vorige week vroeg ie .. SEG , is da tokio hotel :X ge-wel-dig

Read this upside down: 370HSSV 0773H

PiNkxNaIlS schreef:

En het is trouwens door zo'n invullied dat ik 3 jaar geleden fan ben geworden :D
    bij mij ook 8D eigelijk lang leve mijn leerkracht duits toen want als die het toen niet liet horen had ik nooit mijn thvriendjes gekent en ook niet op Q gezeten _O_

[ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 19:05 ]

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Ik ga tijdens plastische opvoeding de Humanoid-CD opleggen...

Bieber heeft vandaag ook gespeeld, dus dan mag TH ook.

I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

Bij ons doen ze dat niet. En wel iets overdreven,ik mag hun misschien ook niet zooo,maar dat vind ik nu wel heel overdreven. Ik zou gewoon effe luisteren.

Dus jullie gingen ook het lied luisteren? En daarom liep ze het lokaal uit? Triest hoor..

it's so empty living behind these castle walls

Washington schreef:
    Dus jullie gingen ook het lied luisteren? En daarom liep ze het lokaal uit? Triest hoor..
    Het is een hij.

PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is een hij.
    Oh hahah, hij dan.

it's so empty living behind these castle walls

haha geweldig!! xD

She said: I gotta find out for myself

Wij hebben Durch den Monsun in de klas een keertje geluisterd en iedereen klaagde omdat het niet in het Engels was x'D
    Maar mijn klas vindt ze niet stom of zo...

[ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 15:13 ]

Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

Wij hebben met muziek één keer naar Tokio Hotel geluisterd.
    Maar iedereen vond er nix aan xD

Nothing to say, I'm just a little fisch in the sea.